Friday, 18 October 2013

period


"kau fikir kau siapa,
cinta ini kau buang saja"

"kau fikir ku apa,
siang malam engkau yang punya"

[intro Yuna - Lelaki]


kau ingat perempuan je ada period?
aku lelaki.
dan.
aku pun ada period jugak.
jadi moody dan malas bercakap.
sebab sakit.
kadang-kadang tak lalu makan.
kalau lalu makan pon memang akan makan lambat nauzubillah.
kunyah nasi sebijik-sebijik baru telan.

period aku adalah bila naik ulser kat lidah.
dalam sampai mencucuk-cucuk.
ah memang pedih gila.
rasa nak korek then buang tempat ulser ni.
nak telan air liur pun susah.

kau jangan buat hal time aku period.
nanti dengan lidah-lidah ko aku gigit.

bye.

3 comments:

  1. Jemput komen my new entry "syiah"
    http://syafiq-maula.blogspot.com/2013/10/hentikan-syiah.html

    ReplyDelete
  2. glurps takutnyaaaa -.-''
    bahaya ni . kalau laki moody,,,sahlah ada ulcer dlm mulut dia ~

    ReplyDelete
  3. haha, yeap.
    ulser kat lidah mmg celaka.

    ReplyDelete