Wednesday, 24 July 2013

tahi kucing


memang sesetengah kucing itu cute lagi menggeramkan.
tapi dalam situasi aku sekarang kucing itu aku rasa macam nak penyet-penyet je.
kucing di kolej aku ni (terutamanya di floor bilik aku) sudah berleluasa banyaknya.
bulan-bulan puasa ni dia bawak geng pulak. 
ntah dari mana datangnya.
biasanya ada dua ekor je yang penghuni tetap.
tapi malam tadi aku bilang ada lebih 10 ekor tahu!!!

ok lah kalau dia sesaja nak tumpang bermastautin di sini takpe jugak.
ni korang tahu dia buat apa????
dia pergi kencing atas selipar fipper aku!!!!!
aku rasa geram giler weh.
kesudahannya aku buang je selipar tu.
gila kau nak gi basuh.
air kencing dia bertakung kot.

lepas tu pagi tadi aku keluar bilik bau busuk.
you know what????
dia berak depan pintu aku.
tapi takdelah depan sangat. 
tepi sikit menghala ke bilik jiran aku.
tapi yang sedihnyaa..
dia berak dalam kasut rumet aku!!
berak cair pulak tu.
banyak.

bengang gila!
nasib baik aku letak kasut dalam bilik.
kalau tak memang kasut aku pun jadi mangkok tandas dia jugak ah.

Apesal korang tak gi je berak atas tanah tu??
dasar pemalas nak turun tangga!

2 comments: