Wednesday, 19 June 2013

Selekeh


bukak almari mesti jadi blur.
tak tahu nak pakai baju apa.
t-shirt ke, kolar ke, kemeja ke.
sarung seluar mana.
pekena selipar/kasut mana.
kena pakai jaket ke tak.
pakai topi ke tak.
perfume ni cukup sembur ke tak.

kadang-kadang 2-3 kali salin baju sebab rasa tak sesuai.
tapi bila tengok orang lain pakai biasa-biasa je dah nampak smart.
konflik sungguh.

kan senang kalau duk kat arab sana.
tiap-tiap hari pakai jubah.
aku nak macam tu!
aku suka.


2 comments:

  1. samalaa..berkali2 tukar baju sbb rasa mcm xbest pakai baju tu.huhu

    ReplyDelete
  2. oh ok. sume org ada dilema mcm tu kot nak pilih baju seswai utk dipakai (-__-)

    ReplyDelete