Tuesday, 18 June 2013

lelaki kebimbangan.


sekarang ni, bila pandang kiri kanan depan belakang, semorang dah ada pasangan.
ada yang dah kahwin, ada yang dah bertunang, ada yang sedang merancang.
ada yang ramai peminat tapi masih belum bersedia.
ada juga yang nak kahwin tapi tiada pasangan. dalam pencarian.
aku pula tiada pasangan dan tak rasa apa-apa. blur.

sedihnnya statement yang last tu.
T_T

umur bakal menginjak ke suku abad tapi lagak macam budak-budak.
simpanan untuk kawin takde. part time kerja pun takde. takde usaha.
ntah. aku rasa malas. malas nak melayan kerenah. 
perangai perempuan ni pelik. pelik dan rumit.

paling takut kalau terjumpa dengan perempuan yang kuat merajuk.
pastu ditambah pula perangai buruk susah nak makan pujuk.
Ya Tuhan... tak bahagia hidup. sentap siang malam.

yang bimbang.

saya.

2 comments:

  1. saya pon bimbang...tpi sbb lain...huhu

    ReplyDelete
  2. kalau takut tu yg akan jumpa nanti keh3....

    tak ada la.. apa pon dalam hidup kita bila dh ada kesedaran, kena diikuti dengan usaha....usaha utk berubah

    ReplyDelete