Tuesday, 8 January 2013

HOMESICK


Ma banyak kali call aku. Tetiap minggu at least tiga kali Ma akan call. Ma tanya buat apa, dan yang paling sebak Ma akan tanya bila nak balik kampung. Dari bulan November 2012 lagi Ma call aku dan tanya bila nak balik. Berat jugak nak cakap tak dapat nak balik. Aku kena cari jugak masa yang sesuai untuk balik kampung. Hari tu Ma suruh balik 20 Disember 2012 sebab Kakak aku ada buat kenduri. Tapi aku pulak kekangan masa sebab time tu duk kat UKM. 

Aku rasa nak balik hujung minggu ni atau hujung minggu hadapan lah. Dah terasa bahang-bahang anak derhaka pulak kalau tak balik dalam masa yang terdekat ni. NAK BALIK JUGAK!!!

Kalau balik boleh makan bubur lambuk :p

3 comments:

  1. huhu. siapa yg xnak blik kg kan. tp, sbb kekangan masa, trpaksa berkorban.


    eh, hati2. jln kat ganu bnyk lubang. arghhh stress bwok keto!

    ReplyDelete