Sunday, 30 December 2012

Dewa tangan enam



Aku pandang twitter. Aku biarkan adegan perli memerli itu dibawa susur masa. Aku dah banyak kali kena. Kononnya si pemerli itu mahu berdakwah, tapi miangnya agak merbahaya. Namun lagaknya tak ubah seperti dewa tangan enam yang tak pernah buat silap. Keenam-enam tangan dia menundingkan jari telunjuk kepada aku. 24 jari lagi disorokkan agar orang lain tak nampak kesalahan dia. Padahal terpampang di depan mata. Come on lah. Move on!!! Serius kesian dengan hidup ko.

6 comments:

  1. kdg org yg tunding jari kt org ni xsedar ilmu dia lg sikit dr org yg dia tunjuk.. luaran dia je nmpk gah..

    ReplyDelete
  2. err..

    jadikan kelemahan dia, sbgai pengajaran utk kita. kita xsuka org buat kat kita, so jgn buat kat org ok?

    selamat tahun baru. semoga lebih baik dri tahun sbelumnye. :)

    ReplyDelete
  3. kdg2 kita tak perasan salah sendiri sbb yg nampaknya kesalahan depan mata. mungkinlah dia tak perasan tu kekhilafan dia. kena tegur..

    ReplyDelete