Friday, 9 November 2012

Carta alir perjanjian



Nampak tak?
Nampak "Me" tu tak?
Seorang yang amanah kan aku?
Sekali sekala je bocor bila terdesak.
Sesape yang pernah aku bocorkan tu bermakna aku percaya kat dia.
Hiks!

p/s: Mije tu manusia yang banyak gila pegang rahsia orang.
Aku pun tak tau kenapa orang duk sebok kongsi ngan dia.
Nak cakap dia ni hensem ermmmmmmm...PITAM...
Aku rasa dia pakai ilmu guna-guna lah. HAHAHAHA.
Gurau je.. Aku pun pernah share ngan dia jugak!
MENYESAL!!!! KBYE.

6 comments:

  1. Baru terkena dgn kawan baik sendiri. satu office tahu. MENYESAL GILER percaya..

    ReplyDelete
  2. haha. kongsi2 eh wan. hehe. banyak tul yg kongsingan mijey

    ReplyDelete