Tuesday, 16 October 2012

Bangga ada kawan macam Zulkhair




Betapa bertuahnya aku dapat kawan macam dia
Dan dia lagi lagi lagi lagi bertuah sebab dapat kawan macam aku.
Mana ada kawan yang sanggup berkorban tidur atas lantai macam aku.
Dan bagi member dia tidur atas katil empuk yang ada dua tilam. 
Aku sorang je kat dunia ni tahu! 
(padahal tidur atas katil tu panas giler sampai berpeluh).
Akulah sahabat yang sanggup berjalan dari laptop aku pergi ke laptop dia semata-mata nak ajar dia camne nak tukar profile picture kat fesbuk.
Akulah sahabat yang menculik dia dari kosmet dia dan lepak bersama aku selama 3 hari 2 malam.
Akulah sahabat yang sanggup makan dua kali dalam satu malam semata-mata nak gossip ngan dia.

Eh jap, ni nak cerita pasal aku ke pasal si Zul ni.

Walaupun rambut dia kerinting, aku sanggup kawan dengan dia.
Hari tu dia kirimkan aku beli minyak rambut ladies' choice follow me kat giant.
Katanya minyak rambut tu boleh luruskan rambut. Tapi aku tengok tak lurus-lurus sampai sekarang.
Penat aku pusing-pusing mines tahu cari minyak rambut kau.

Kalau makan kat warong, kami (aku, Zul dan Amey) selalu order nasi putih 3, kailan ikan masin, sup daging, telur bungkus.
Kadang-kadang selalu gaduh sebab aku tak nak telur bistik. Aku suka telur dadar.
Tapi aku mengalah je sebab diorang memang macam budak-budak. HAHAHAHA.

Hari tu konvo. Aku tak bagi dia hadiah pon. Sebab dia pun tak bagi aku hadiah. HAHAHA.
Hari ni besday dia. Aku wish pukul 12 malam lagi. Dia tak reply weh. Memang dah agak dah.
Sebab si Zul ni memang macam orang tua-tua sikit sebab selalu tidur awal.
Pukul 9 malam dia dah tidur dah. Nak ajak lepak pergi Bukit Ampang memang payah lah.
Sebab tu aku aku ada geng-geng lain kalau nak keluar memalam. 
Kalau aku tak ajak dia pun dia tak kisah sebab dia kan bestfriend aku.

Aku selalu ajak dia tengok wayang, tapi dia selalu tak nak tengok dengan aku.
Tapi kalau dia keluar dengan kengkawan dia yang lain. dia mesti tengok wayang.
Pastu sebok duk tanya aku cerita apa yang best. Aku ni penat duk explain.
Tapi dia plak pi tengok ngan orang lain. Aku tak kisah pun sebab dia kan bestfriend aku.
Aku dah share banyak momen-momen manis dengan dia, so aku rasa tak perlu aku nak jeles kalau dia keluar dengan member dia yang lain.
Takdelah kalau dia nak gi memana aku wajib ikut. 

HAPPY BIRTHDAY ZULKHAIR MOHD NOHROVI =)





3 comments:

  1. Happy birthday kepada kawan awak..hihihi
    Banyak memori manisnya

    ReplyDelete
  2. Aku pun tak pernah wish birthday kat member aku sesuweet nie. Sooooooo Suuuuuuuweeeeeet

    ReplyDelete
  3. haha..nakal entry nie...
    happy birthday to Zul....may Allah bless him always... :)

    ReplyDelete