Tuesday, 11 September 2012

"Curi-Curi Suka" Giveaway!


Ya, saya peminat novel. Minat mengumpul. Akan baca bila ada kelapangan. Saya pernah menghasilkan satu karya. (Macam) novel. Tapi tak sempat nak publish lagi *pitam*. Nak dimuatkan dalam majalah sekolah. Tapi tak diluluskan sebab terlampau panjang dan banyak page. Akhirnya saya simpan jadikan kenangan. Tapi sekarang dah hilang soft copy sebab pendrive entah kemana. Masa buat tu saya tingkatan lima. Laptop takde lagi. Buat kat komputer sekolah. Tapi ada simpan lagi hard copy karya tu. Bila baca balik rasa amat malu di situ sebab jiwang nak mampos. Hahahahahaha. Tu je satu-satunya karya agung saya.


Oleh yang demikian, saya harap saya bertuah untuk mendapatkan novel dari GA abang Eqbalzack walaupun hadiah giveaway yang sebelum ini masih belum dituntut. Hahahaha... [klik sini]



"Selamat Maju Jaya"

4 comments:

  1. am... :)
    Jaja dari segmen yang sama..Jaja dah follow awak,mai la follow Jaja balik.. ^_^
    jemput join GIVEAWAY Jaja..

    http://jajasutera.blogspot.com/2012/09/giveaway-from-sept-to-nov-by-jaja-sutera.html

    jom join TEAM kami jugak..

    http://jajasutera.blogspot.com/2012/09/perasmian-group-blogger-team-blogger.html

    ReplyDelete
  2. all the best bro....support dr blkg

    ReplyDelete
  3. Good luck...
    banyak orang join tu..

    ReplyDelete