Sunday, 5 August 2012

Nikmat Cinta Pavlova



Boleh tak kalau aku nak menangis sekarang sebab baca tajuk entri ni. Sebenarnya aku nak bagitau perasaan aku setelah menikmati Pavlova yang aku buat ni. Yang orang lain buat tak tahu la rasa nikmat dia macamana. Buat sebijik semalam, aku yang makan paling banyak. Hari ni buat lagi. Nak bawak ke UPM. Nak bagi kawan-kawan rasa. Sape yang mau bolehlah rasa. Dan sesungguhnya, orang dah merasa itu adalah dalam kalangan orang-orang yang bertuah. Hahaha.


Aku malas nak taip resepi dengan arahan. Aku takut korang tak paham je kalau aku tulis kat sini. Karang aku cakap lain, korang paham benda lain plak. Nanti kalau kakak aku update pasal pavlova ni, korang jenguk la kat blog dia sini http://wanshilaklm.blogspot.com/ =__=




Putaran putih telur yang gebu dan menawan. Cheeewaahhh.. menawan gitewww..

Putih telur tadi. Comot itu seni tau.

Sedia dibakar selama 75 minit ++

Siap dihidang dan dimakan dengan penuh kenikmatan. TT___TT (boleh menangis sekarang)

Memang best. Tak tipu.. Hahaha. Selamat mencuba.

7 comments:

  1. Amboi sedapnyya ... terliur eden melihatnya. Lama dah eden tak mkn pavlova nih *o*

    ReplyDelete
  2. perrrgghhhhhhhhhhhhhhhh penuh buah! nmpk mengiurkan seyh hohooh

    ReplyDelete
  3. wah hebatnya pandai buat sendiri! nak jugakkkkk.... errr tak pernah rasa lg pavlova sbnrnya... sedih

    ReplyDelete
  4. eh..xyah letk dalam loyangke?

    ReplyDelete
  5. hehehhe..luaran nampak cantik mesti makan pun sodap...

    ReplyDelete
  6. tertengok ketika puasa!
    Lapaaarrr!

    ReplyDelete