Thursday, 30 August 2012

Merdeka & Melaka


ASSALAMUALAIKUM & SALAM KEMERDEKAAN KE 55.

Hari Rabu (29 Ogos 2012) saya dan Mije telah ke Melaka Bandaraya Bersejarah. Alang-alang dah ke Melaka, saya pun tak nak lah melepaskan peluang untuk berjumpa dengan rakan alam maya iaitu bakal novelis tanah air. Beliau tak lain tak bukan Aneff Marhfiz. Blog [ http://kucings.blogspot.com/ ] & Twitter [ @aneffmarhfiz ] 

Terima kasih yang tidak terhingga kepada beliau sebab membawa kami tugu A-Famosa yang tersergam indah dan masih kukuh dan teguh. Dan kami juga telah ke dua buah muzium iaitu, Muzium Islam dan Muzium Melayu. Tengoklah kalau saya rajin saya upload gambar-gambar barang yang ada dalam muzium tu. Buat masa sekarang ni tengok gambar saya jep okey. Hahaha.










8 comments:

  1. gambar first tu nmpk klasik~~~ hehehe patot la smlm kt twitter kemain meriah aku tgk.. muzium hahaaha

    ReplyDelete
  2. bertuahnya dapat jejalan kat melaka

    ReplyDelete
  3. aneff ni senior sek fisha dulu. :)

    ReplyDelete
  4. aneff ni. senior sekolah fisha dulu :)

    ReplyDelete