Thursday, 31 May 2012

mrazqi_sepet_apy


Aku ni banyak cerita yang nak dibebelkan.
Tapi otak aku ni jenis yang tak reti nak menyusun ayat.
Tak reti nak karang cerita tu jadi menarik.
Padahal ku rasa cerita aku ni dah melatop.
Lebih meletop dari gossip Hajewan Hali tu.
Tapi bila aku yang taip, memang akan jadi super hambar.
Dan serius tak sedap kuasa lapan puluh dua.

Tambah-tambah pulak aku ni jenis yang pelupa.
Tengah-tengah duk syok taip, tak ingat plak apa yang jadi lepas tu.
Bila aku tengah bercakap, lepas tu ada orang menyampuk, lagi teruk.
Masa tu aku rasa nak lempang orang yang suka sampuk tu.
Lepas tu mulalah akan respon, "eh jap, lupa dah nak cakap apa!"
Kengkawan laa susah payah fikir cerita aku ni dah sampai part mana.
Banyak makan megi ka apa aku ni?? Haishhhh..

Eh, jap aku nak bagitau, ada beberapa blog yang aku minat.
Suka dengan cara pengolahan cerita dan peristiwa yang berlaku.
Tiga blog yang berbeza cara penulisan, tapi aku sangat-sangat suka baca.
Diorang ada identiti tersendiri.
Memang bakat menulis tu terserlah.

Tak macam blog aku, ayat keling berterabur. 
Dah la ayat keling, pastu berterabur plak tu.
Mamat Bangla pun gelak bila baca blog aku.
Merapu tau dak?? Merapu!!

Okey, tiga blog itu adalah:

Korang pegi lah korek apa yang ada kat blog diorang tu. Aku rasa, aku kena tukar url blog lah, kena letak nombor kat belakang. wamozuwaha93 *fefeeling lahir tahun 1993*. Mesti blog aku pun akan jadi best macam blog diorang jugak. -____-"


5 comments:

  1. Same lah.... tak reti betul bab2 menyusun ayat nih.. Haishh~

    ReplyDelete
  2. ada masanya memang tak tahu nak tulis apa kot.
    bosan keyboard itu menunggu untuk beliau dipicit. haha :P

    ReplyDelete
  3. awak tu lahir 87 . tahun depan nak 25 dahhhh >.<

    ReplyDelete
  4. sama macam aku...lagi teruk kadang-kadang salah ejaan

    ReplyDelete