Thursday, 12 April 2012

RED VELVET CUPCAKES MENGGODA JIWA!!!


Alhamdulillah, hari ni nasib aku sangat baik dan murah rezeki. Tengahari tadi akak aku bawak bekal laksa penang untuk aku. Sangat sedap dan rasa nak lagi.

Petangnya pulak, bila aku masuk dalam bilik postgrad, kawan gua si Ahmad Shah tu offer gua makan cupcakes . Bila dia offer je gua terus ambik dan tak banyak soal. Dia cakap ambik dua. Ya, gua memang ambik dua. Lepas ambik gua terus makan dengan sopan dan menikmati dengan sedap giler... Ahhh.. Bayangkan... Perggghhhh.. Gua nak menjerit kesedapan boleh tak??? Arghhhhhhhhhhhhhhhh sedap woiiiii!!!!!

OK, cupcakes ni adalah Red Velvet Cupcakes yang dijual oleh classmate kitorang. Dia baru je berniaga (kalau tak silap). Kalau korang nak order dengan dia sangatlah dialu-alukan. Sebab memang cupcake tu saaaaaaangat sedap. Gua paling suka krim dia yang manis tu bila kita rasa kat lidah rasa macam hilang ingatan dan macam diawang-awangan weh kerana betapa sedapnya. Korang kena try cupcakes ni baru dapat rasa sendiri keenakan dan kelazatan Red Velvet Cupcakes ni. (sangat over sebab serius sedap)

Kalau korang berminat nak rasa dan nak order cupcakes ni, korang just PM kat inbox facebook classmate aku ni di SINI. Aku tak sure plak dia boleh ke tak post kalau korang duk jauh. Tapi kalau area KL, Selangor ni boleh kot. Jom tengok gambar yang aku cilok kat facebook dia. (ermmm korang tanyalah dia sendiri. Hahaha.)








MEMANG SEDAPPPPPP!!!!!!!!! KRIM DIA SANGAT SEDAPP!!
KALAU TAK SILAP AKU 1 BOX NI RM45=13 BIJI.

KALAU NAK ORDER JUST PM INBOX
SITI NOR AIYSHA (KLIK)


Inilah cupcake yang aku makan tu. Nyumm nyumm. :)
Gambar suram sebab henfon cikai. Kbai.

8 comments:

  1. pergh, merah velvet cake tuh mencairkan jiwa betol nak makan

    ReplyDelete
  2. memang nampak sedap kot.
    dah imagine dah cake tu bercampur dengan cream dalam mulut..

    :)

    ReplyDelete
  3. yang onie beli ada 12 biji.....cupcake dia besar padat dengan cheese....cheese dia pulak pehhh!tebal,memang syok la... rm35 je,hehe.... red velvet ni mmg sodap :)

    macam ni la besar cupcake tu http://letopkeypad.blogspot.com/2012/04/zaman-sekarang.html

    ReplyDelete
  4. mana aci aq dapat makan satu je....apa pun aisyah punya cupcake terbaik la...sedap gilerr wehhh

    ReplyDelete
  5. Thanx, Q.... The way u wrote it, made my red velvets seem so divine! I appreciate it very much.... But ye lah, blum bleh lawan pakar red velvet yg len (not yet... XP), hihi... I'm glad you like it, it feels so gratifying to know about a customer's happy thoughts on the RV... =)

    ReplyDelete
  6. geeeeeeeeeeeezzz....nak nak nak.!!!
    hehee

    acap

    ReplyDelete