Saturday, 7 April 2012

Design dan Menang RM3500


Mula-mula aku dah nak masuk. Hadiah lumayan beb. Tapi disebabkan untuk pelajar IPTS sahaja, gua tak jadi masuk. So, kalau korang cukup segala syarat-syarat ni, apa lagi. Masuklah. 


6 comments:

  1. tertipu den....sama macam man... >.<

    ReplyDelete
  2. Kepada para juri final NTB 1.


    Di harap anda dapat membantu saya dalam membuat pilihan dalam mencari juara untuk Next Top Blogger bagi musim 1 ini. Pilih salah seorang antara 2 peserta dibawah sebagai juara untuk musim ini.


    PESERTA 1. Hafeesz Amran
    ENTRI TERBARU
    http://afeeszamran.blogspot.com/2012/04/malaysia-bukan-lagi-malaysia.html
    http://afeeszamran.blogspot.com/2012/04/kenangan.html
    ENTRI DULU YANG DIPILIH
    http://afeeszamran.blogspot.com/2012/03/rezeki-halal.html
    http://afeeszamran.blogspot.com/2012/03/study-vs-kerja.html
    http://afeeszamran.blogspot.com/2012/03/melayu-ke.html
    http://afeeszamran.blogspot.com/2012/03/senyum-tak-perlu-kata-apa-apa.html
    http://afeeszamran.blogspot.com/2012/03/tak-rugi-pun-wahai-wanita.html
    http://afeeszamran.blogspot.com/2012/03/kebersihan-itu-satu-tuntutan.html
    http://afeeszamran.blogspot.com/2012/03/be-proud-for-being-non-smoker.html
    http://afeeszamran.blogspot.com/2012/03/promo-blog-blog-pilihan.html
    http://afeeszamran.blogspot.com/2012/03/yahudi-oh-yahudi.html
    http://afeeszamran.blogspot.com/2012/02/10-sifat-unik-bangsa-kita.html
    http://afeeszamran.blogspot.com/2012/02/lagi-artis-buka-tudung.html
    http://afeeszamran.blogspot.com/2012/02/sejauh-mana-facebook-sebagai-medan.html
    http://afeeszamran.blogspot.com/2012/02/yakinlah-allah-itu-maha-mengetahui.html
    http://afeeszamran.blogspot.com/2012/01/orang-kita.html
    http://afeeszamran.blogspot.com/2012/01/penyakit-yang-susah-nak-sembuh.html
    http://afeeszamran.blogspot.com/2012/01/just-do.html

    PESERTA 2. noorniey Azman
    ENTRI TERBARU
    http://noorniey.blogspot.com/2012/04/cintaberlandaskan-apa.html
    http://noorniey.blogspot.com/2012/04/putus-cintaperlukah-menangis.html
    ENTRI DULU YANG DIPILIH
    http://noorniey.blogspot.com/2012/04/teen-sex.html
    http://noorniey.blogspot.com/2012/03/hahapoyo-lah-brader.html
    http://noorniey.blogspot.com/2012/03/takut-dengan-noni.html
    http://noorniey.blogspot.com/2012/03/masalah-lah-perempuan-neh.html
    http://noorniey.blogspot.com/2012/03/gaduh-kat-fesbuk-cool-kah.html
    http://noorniey.blogspot.com/2012/03/wanita-dan-sifat-malu.html
    http://noorniey.blogspot.com/2012/03/oh-godim-tired.html
    http://noorniey.blogspot.com/2012/03/weeheeeme-love-this.html
    http://noorniey.blogspot.com/2012/03/macam-mana-nak-terima-pujian.html
    http://noorniey.blogspot.com/2012/02/10-randoms-thing-about-girls-xd.html
    http://noorniey.blogspot.com/2012/02/aku-bukan-alien.html
    http://noorniey.blogspot.com/2012/02/valentine-day-perlu-ke.html
    http://noorniey.blogspot.com/2012/02/bowling-longkang.html
    http://noorniey.blogspot.com/2012/01/being-referee-was-hard.html
    http://noorniey.blogspot.com/2012/01/walk-to-rememberranchan-waterfall.html
    http://noorniey.blogspot.com/2012/01/satu-ketika-di-faris-petra.html



    Umumkan satu nama SAHAJA di dalam kotak komen di entri anda ini. Saya akan kunjungi entri ini semula untuk mendapatkan maklum balas dari anda.


    Pilihan hendaklah dibuat sebelum 10/4/12. Jika TIADA pilihan dibuat oleh anda maka saya akan memilih bekas peserta NTB 1 yang lain untuk menjadi juri bagi menggantikan tempat anda.


    Segala kerjasama anda amat dihargai. Terima kasih.

    ReplyDelete
  3. Wan boleh lagi pilih siapa yang layak menang NTB 1 hari ni. harap dapat pilih.

    ReplyDelete