Sunday, 25 March 2012

Mulut



Aku sekarang dah ada tabiat baru.
Jenis malas nak bercakap.
Aku dah suka jadi pendengar.


Kadang-kadang bila bersembang tu ada jugaklah part aku.
Bila dah khusyuk bercerita, tiba-tiba terdetik kat hati.
Eh, macam dah banyak sangat bercakap, 
Dosa mesti bertimbun ni.
So lepas tu dah kurangkan sikit.


Kadang-kadang aku jadi orang yang paling senyap.
Kadang-kadang aku jadi orang yang paling bising.
Adakalanya aku tak suka aku yang pendiam.
Adakalanya aku tak suka aku yang kepoh.


Kadang-kadang aku rasa bila SMS dan bercakap, aku orang yang berbeza.
Entah kenapa. Tu pun kena pikir ke Que??
Yang penting kalau nak bercakap biarlah bertempat.


Dahlah, sakit perut ni. Kbai.

4 comments:

  1. kalau mulut ni made by human, dh lama tanggal sebab asyik bercakap

    ReplyDelete
  2. macam aku la sikit sikit... ikut mood kadang aku senyap, kadang aku merapu

    ReplyDelete
  3. ai iz lagi pendiammmm >.< sampai orang cop sombong dan ada penyakit berjangkit sbb tak campur org -___-

    ReplyDelete