Thursday, 8 March 2012

Ini Saya Suka



Bangun pagi seawal pukul enam. 
Ada juga ketikanya bangun pukul enam setengah dan tujuh.
Kalau terbangun awal tu ada kalanya saya bangun untuk mematikan alarm phone saja.
*sikap ini sangat terpuji bukan???*
Kadang-kadang tak sedar pun alarm tu berbunyi. 
*ini dua kali tepuji!!*
Kadang-kadang bangun terus pergi tandas ambil wudhu'.
Then tunggu azan Subuh.
Kadang-kadang saya suka terus mandi pagi.
Kadang-kadang saya suka mandi lewat sket.
Kadang-kadang saya malas nak mandi. *ini bila hari minggu*


Paginya saya suka baca al-Ma'thurat. 
*kalau bangun lambat kadang-kadang tak sempat nak baca -__-" *
Kalau saya rajin saya suka buat breakfast untuk jiran bilik saya.
Kalau tak rajin saya suka buat breakfast untuk saya sorang je.
Kalau malas saya langsung tak suka buat breakfast.
Bila breakfast, saya suka makan nesvita je.
Kadang-kadang kalau malas tapi lapar, saya akan makan biskut kering cicah air kosong je.
*Sila jangan suka-suka hantar kisah saya ini kepada TV3 Bersamamu yer...(T__T") *


p/s: Ada lagi nak story, tapi bersambung ke part two lah eh... Saya memang suka sambung-sambung ke part two nih!!


8 comments:

  1. bestnya..kenapa saya tak jadi jiran awak eh..kan best awak siapkan bfast utk sy nnti

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau awak jiran saya awak hari2 dpt breakfast.. kekeke..

      Delete
  2. kalau keje kul 5 pagi dah kene bangun
    kalau tak keje faham faham je la....

    ReplyDelete
  3. teruskan amalan ibadah yg baik..
    moga Allah sentiasa merahmati khidupan anda =)
    istiqamah itu sbaiknya~

    ReplyDelete
  4. Saya suka kalau kena buat breakfast...
    nak3!
    untunglah isteri....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe... insyaAllah untung..hendaknya.

      Delete