Wednesday, 22 February 2012

Steamboat MAEPS Feb 2012.

Sebenarnya nak buat wordless tapi mahu mengeword jugak, so gua tukar tajuk lain.

  1. Gambar aku hanya ada dua keping. T__T"
  2. Henfon adalah tiada flash, so gambar adalah banyak blur *actually semua adalah blur* (adalah, adalah, adalah).
  3. Gambar style yang sama nak fefeeling makan steamboat di Korea semasa musim sejuk.
  4. Gathering ini di steamboat, Maeps oleh bloggers yang mesra di twitter (????).
  5. Kedai steamboat kedekut sebab bagi dua ja dapur.
  6. Walaupun aku dah hampir 4 tahun kat UPM tapi masih sesat ke sini.
  7. Para peserta: Zamir, TH, Ady, Zudin, Aslann, Amier, Razik, Que, Imam, Lyla dan Nad. (gua bagi link twitter, relevankan!!)
  8. Diorang sangat syokkkk dan mesraaa dan meriahhh dan happening dan kelakor dan macam-macam.
  9. Mahu join lagi sebab memang best. 
  10. Thanks kepada semua.. (^__^")
  11. Sekian. Bye!!


























p/s: Eh, mana Man dan Syed?? Kbai.

11 comments:

  1. gambar kau tak leh malap lagi eh? nak tema vintage pon...sempat lagi mengutuk. pftt!

    ReplyDelete
  2. Hahaha... Gmbar aku pun tak banyak rupanya...

    ReplyDelete
  3. Best tengok suma gambaq tuu.. btw, lama seyh aku x makan steamboat.. lapaq steamboat la plak.. HUHU

    ReplyDelete
  4. Aku sukaa tone gmbar nii!! Cantikkk2. Weee.lagi cantik kalau stiap gmbar ni semua ada aku.tp, terus tak cantik sbb takda aku.bai

    ReplyDelete
  5. erm erm.
    tp steamboat semalam mmg best.
    hehe

    ReplyDelete
  6. waaa...gambar itteww... sukenyeewww!

    ReplyDelete
  7. nak report blog kau sebab aku jeles dgn korang

    ReplyDelete
  8. aik??!! nape aku xde? hehehe

    ReplyDelete
  9. Mat jiwang rerupernyer kou nie...Org slumber mana baca novel...huhuhu

    ReplyDelete