Monday, 23 January 2012

(Eksklusif) Wajah Insan Yang Ke - 22


Assalamualaikum w.b.t. 

InsyaAllah pada tahun ini aku bakal mendapat dua orang lagi anak buah. Sorang dah keluar secara officialnya. Sorang lagi belum keluar. Yang lain belum dikenalpasti. Oleh itu, jumlah anak buah yang terkumpul setakat ini adalah 22 orang. Alhamdulillah, syabas dah tahniah saya ucapkan kepada my sister yang telah melahirkan baby yang kachak pada 20 Januari 2012 lalu.

Berkat doa aku yang tak putus-putus *ececeee* , akhirnya akak aku mendapat seorang baby yang berkulit cerah seperti aku iaitu selaku bapa saudara kepada baby yang kachak itu. Buat masa ini nama baby itu masih belum diketahui. Yang pasti namanya bukan  Amar Hanzalah sebab nama Amar merupakan nama anak jiran sebelah rumah. Dan bukan juga bernama Hanzalah sebab akak aku nak 5 patah perkataan sahaja. _ _|| (aceli aku yang cadangkan nama ni). 

Biarlah nama apa pun asalkan bermaksud yang baik-baik.  Huhu. Yang penting, masin jugak mulut aku ni nak anak saudara yang ke 22 ni putih. Harap putih sampai ke besarlah. Haha.. Actually hitam (atau gelap) pon hensem dan cantik apa. Cuba tengok Beyonce. Mantapkan example aku. Hahaha.

tal = tak *typo* . ZarraSofea adalah my sis yang bakal melahirkan insan yang ke 23 itu.


Memperkenalkan.... Berkulit merah (besar nanti konfem cerah),
berambut kerinting. Bibirnya sweet kan..


8 comments:

  1. wahh dh ke 22? ramai! mst adik beradik ramai kn ..alhmdulillah tu kurniaan Allah, so jagalah baik2 (^__^)

    ReplyDelete
  2. merahnya kulit~ geram pulak Alia tengok :p

    btw, cograts, dah ade 22 org anak buah. Alia baru ade 6. aishh >,<

    ReplyDelete
  3. Tahniah diucapkan. Cerah ke tak cerah ke tak mengapa, asalkan baby tu sihat.

    ReplyDelete
  4. tatau knapa aku tengok semua baby sama je muka

    ReplyDelete