Tuesday, 20 December 2011

Contest Anniversary Sinar Raudah




Soalan 1
Pada 20/12/2011 ini genap usia perkahwinan kami yang ke berapa???

Jawapan:  Ulangtahun Perkahwinan yang ke-3

Soalan 2
Pada anniversary sebelum ini kami pernah merancang untuk pergi holiday tetapi ianya terpaksa di batalkan berikutan cuti en.hubby di bekukan. Jadi sila nyatakan tempat percutian tersebut???

Jawapan: London

Soalan 3
Hadiah anniversary yang akan Amy Syaquena berikan pada en.hubby & hadiah anniversary yang akan en.hubby berikan pada aku nanti.

Jawapan: Amy Syaquena- Tie (random)  / Amirul Ridzuan -  bercuti ke Holland / Jepun

Soalan 4
Berikan nama belog kegemaran en.hubby

Jawapan: Blog zulkbo (ambik kat bloglist je -__-")

Soalan 5
Kalau sebelum nie kami beli kek black forest , agak² untuk tahun ini kek apa pula??

Jawapan: Chocolate Moist Cake. ( Jawapan ni pun hentam. sebenarnya kek fevret aku)

Akhir sekali
Buat ucapan ringkas , x kreatif pun x pe janji ianya ikhlas..

"Assalamualaikum. Sebenarnya saya adalah salah seorang silent reader blog Sinar Raudah. Baru berpeluang nak menyertai contest yang dianjurkan oleh Kak Amy. Di kesempatan ini, saya ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Ulangtahun Perkahwinan yang ketiga. Semoga jodoh kalian terus berkekalan sehingga ke syurga dan bakal dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah. Semoga keluarga kalian terus menjadi keluarga sakinah. Teruskan menjadi hamba yang bertaqwa kepada Allah. Teruskan menjadi umat yang mengamalkan sunnah Rasulullah. Teruskan menjadi anak yang sentiasa berdoa dan berbuat baik kepada kedua ibu bapa. Teruskan menjadi suami dan isteri yang soleh dan solehah. Teruskan menghasilkan entri blog yang bermanfaat. Sekian sahaja dari saya. Terima kasih."


4 comments:

  1. Terima kasih sbb sudi nak join same NTB. Anda dah disahkan sebagai peserta NTB musim pertama. Apa2hal akan diberitahu kemudian ok.

    ReplyDelete
  2. Tahniah dan terima kasih kerana sudi menyertai contest sinar raudah... anda telah di pilih sebagai pemenang saguhati dan minta tinggalkan no akaun cimb beserta dengan no telifon untuk sinar raudah berikan hadiah berupa wang tunai...tinggalkan di belog saya ye dan anda tidak perlu risau butiran itu saya tidak akan papaprkan.. sekali lagis aya ucapkan terima kasih dan tahniah..ucapan anda betul2 buat hati saya tersentuh...sangat terharu dan hargai..


    Air mata akhir tahun apabila dua orang blogger ini buat air mata aku mengalir , serius sangat tersentuh dengan kata² yang di berikan oleh mereka..

    http://www.sinarraudah.com/2011/12/dua-orang-blogger-ini-buat-air-mata-aku.html

    ReplyDelete