Sunday, 20 November 2011

I'm Hurt!!!


Pernah dengar lagu Avril Lavigne yang ada sebut damn damn damn. Benda tu lah yang aku nak shout sekarang ni. Damn damn damn damn...


Seriously I dunno why. What is wrong with me now? Too mudah sentap. Be strong lah bro. Actually sekarang aku tak boleh berdepan dengan orang yang tak reti nak jaga perasaan orang lain, yang suka serkap jarang, yang suka hentam-hentam. Aku jadi tak tahan. Walaupun aku try nak lupakan, benda tu sentiasa jadi problem untuk aku. Actually, if i forget that problem it is like macam tak ada apa-apa pun sebenarnya. But i choose to keep it in my mind. So sick!!!


Aku tak buat salah pun. Dan benda tu bukan dosa besar mahupun dosa kecil.





Tahu tak hurt? Bila dah hurt mulalah tak ada mood. Bila dah tak ada mood, mulalah tertransform from Mr. Que to Mr. Silent and all the lagu jiwang keep playing at winamp player. Tak tahu nak cakap apa. Just wait and see. 


Bila fikir-fikir balik, sampai hati dia cakap macam tu. Eventhough everyone ada hak nak bersuara but at least think first before you just hambur kata-kata you merata-rata like atas my muka. You memanglah puas, but me? Huh. Jangan fikir yourself je. 


Tahniah untuk aku sebab dah berjaya lupakan this problem selepas 2, 3 hari. And this entry is just aku nak bagitau yang aku ni sangat tak boleh handle myself bila banyak berfikir. Bila ada problems, I lost myself. Bila dalam lecture is like a jasad je ada dalam kelas but my roh duk melayang merata-rata. Macam 4D right?? Yeah, its 4th dimension..


Secara tak langsung aku dah reveal one of my weakness. Always lost. Kadang-kadang bila lepak dengan kengkawan pun aku always lost. Coz aku ada kat alam 4D. Bukan bermaksud aku nampak ghost, pontianak segala benda tu. Dan bukan jugak aku ni dalam alam halusinasi.


Biasalah. Remaja. Tapi bila kita cakap macam ni kat orang dewasa mereka mesti cakap, dulu they was a remaja. So, itu dulu! Don't you ever compare my teen world with yours. It is just same on the number of age, but it is not same at the condition and environment.


OK lah. Macam dah banyak merepek yang bukan bukan. Walaupun merepek, but it is all mean to me. Hope you too. Thanks sebab sudi baca. 

2 comments:

  1. keep strong...10sion nanti tengok video micro teaching aq..pasti gelak tergolek2 itu di jamin..x caya tanya Adilaq n mimiq hahah..

    ReplyDelete
  2. this is a SIGN yang u patut pergi Puchong. EMO CAFE la apa lagiii hi hi.

    ReplyDelete