Saturday, 26 November 2011

Gambar gerak-gerak dengan Photoscape.


Dah lama ada Photoscape. Tapi hari ni baru tahu boleh buat benda alah gerak-gerak ni. :)

Ni baru guna photoscape. Belom guna Adobe Photoshop lagi.

Korang semua mesti dah tahu nak wat camne kan.!

Aku je yang still duk kat zaman batu lagi.

Sekarang dah beralih ke zaman Mesolitik

Ada tak yang nak suruh aku buat tutorial??



8 comments:

  1. untunglah ade payung boleh buat macam gitu. =P

    ReplyDelete
  2. sy pon ade photoscape..xtau pon bole bwt mcm nie..
    nk tutorial !
    please please.. heee XD

    ReplyDelete
  3. hehe..lawak la ko ni..akak yang dah tua2 ni pun baru tahu gak..hari2 duk practice..kalah anak-nanak

    ReplyDelete
  4. heheeee. i dah tauuuuuu hikshiksss

    ReplyDelete
  5. tak pernah tahu. dan teringin nak tau. :)

    ReplyDelete