Tuesday, 1 November 2011

Ah... depressed


Bangun tidur otak kosong dan blur, mata bulat jadi sepet terkebil-kebil, mulut jadi besar sebesar mulut orang Negro bila tengok jam pukul 8:17 pagi. Terima aje kenyataan yang kau tu tak boleh nak stay up.  (T____T")

"Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..."

Aku ni memang jenis manusia yang tak suka ponteng kelas. Aku tak pernah guna perkataan "ponteng" dalam hidup aku. Terponteng pernah guna tapi itupun sangat jarang. (-__-")

"Ahhh..frust dengan diri sendiri..."

"Lain kali tak nak stay up lagi..."

"Urghh... so stressful...!!!"
.
.
.
.
.
.
"It's OK, be cool..." - Lee Hyori -




p/s: Malam ni pukul 9.00 malam dah kena tidur.
*ko pekerja kilang ke, nelayan ke student??*

4 comments:

  1. Ni dah terponteng lah ni??hahaha..good2..

    ReplyDelete
  2. harus ade lee hyori ea?
    hahah demam korea betul

    stay up~~~ kaloi slalu jerk
    tp bukan stdy hard...layan cite korea sudah heee

    ReplyDelete
  3. tak pe
    lain kali kunci jam yg paling kuat bunyinyer

    tp sebenarnya
    apa boleh buat
    kita rancang dan allah yg tentukan
    sudah pasti ada hikmahnyer..

    ReplyDelete