Tuesday, 25 October 2011

Pantai Merdeka, da Holiday!


Assalamualaikum w.b.t. Pada 22 Oktober 2011 lepas aku diajak oleh Kakak aku ke Pantai Merdeka Resort untuk menghadiri program Indahnya Iman. Satu majlis ilmu yang pengisiannya amat bagus. Penceramah memang semuanya sangat best.  Stay kat sana satu hari. 

Resort tu memang betul-betul tepi pantai. Tapi sayangnya pantainya tak seindah pantai yang ada di Terengganu. *cheeewahh*. Betullah! Sebab Pantainya ada benteng tinggi jadi tebing mungkin sebab tak nak bagi air naik atas kot. So ombak pun biasa-biasa je.  Air pun tak sejernih di Pulau Tioman. Yang ni tak leh nak kata apa laa.. Kadang-kadang macam airnya sedikit keruh. Tapi masih ada lagi orang yang mandi kat tepi pantai.

Aku tak mandi. Maklumlah takot sunburn. Hahhaa.. Sun block pun tarak. Tak pernah pon pakai sun block bagai. Nantilah nak beli sun block Simply Siti bila duit dalam bank penuh sampai tak boleh simpan. (T__T") Duniaaaa..duniaa...

Kat sini aku nak tempek beberapa gambar time kat sana. Maaf, gambar aku dua tu ja. Tu pun ambik sendiri depan cermin dalam bilik. Tak dapat nak merasa gambar aku berbackgroundkan awan biru... sob sob sob... Tapi tak pa.. aku tetap happy dengan Samsung S Plus aku nih. Kakakaka..



Gambar aku dua keping ni ja. T__T"




4 comments:

  1. hehe kesian takde org amikkan gmbar
    eah pulau tioman terbaik kannn
    pantai merdeka kaloi tak pernah smpai ag

    ReplyDelete
  2. teringat dulu zaman2 sekolah bercamping kat sana.. bukan sekali.. tp dua kali.. hahaha

    ReplyDelete
  3. hahaha.. klu org tgk gmbr tue, mesti dier ckp, kat bilik pun leh tangkap. xmencerminkan pantai lgsg.. hihi..

    xpe2.. yg penting pengalaman kat sana tue.. :)

    ReplyDelete