Wednesday, 12 October 2011

Memo dari Yuna untuk AWAK.


Aku tak de lah minat Yuna giler-giler macam aku minat kat Rita Rudaini dan seseorang tu (huh!??) . Tapi part yang aku suka kat Yuna ni bila berkaitan dengan music video dia. Best Giler. Kreatif. Inovatif. Camera cun. Angle menarik. Idea bernas. Superb. Walaupun kadang-kadang tak paham pun music video dia berkaitan dengan apa. Sebab dalam realiti pun kita sendiri pun tak paham tentang perasaan kita. (perasaan?? perghhh demm la kalau aku cakap pasal perasaan kat sini!! *senyum lebar* ).

Lirik dia pun menarik. Tak clishe. Mudah faham. Sangat bermakna. T____T. Ni saya tujukan lagu ni untuk awak semua esp awak. (which awak??) awak laa.. Mesti awak ngah senyum kan.. Hahaha.. Lirik ni untuk awak. T__T. Hahaah.. *tak gedik sangat kan..!*

Yuna - Memo




I don't mind if you wanna stay
With that smile upon your face
Hang around for a little while
Please don't drive away even for a mile
Different continents
Its not a thing
Coz i know that we’ll be okay
Endless borders,countless days
Our love will pave the way
Coz I’ll be your wall
For you to lean on
When you fall just try to hold on
I’ll be back in your arms
Together we’ll always be
For what may come
For what may come
I don't mind if you are far away
I’ll be waiting for you anway
Under the sky of sunshine or rain
I know I‘m gonna be in your arms again
Different continents
Its not a thing
Coz i know that we’ll be okay
Endless borders,countless days
Our love will pave the way
Coz I’ll be your wall
For you to lean on
When you fall just try to hold on
I’ll be back in your arms
Together we’ll always be
For what may come
Together we’ll always be
For what may come
Together we’ll always be
For what may come
For what may come

6 comments:

  1. cuba lu highlightkan seseorang tu

    ReplyDelete
  2. di setiap gmbar ade lagu
    haha sekarang ni selalu dgr pasal yuna jerkk

    ReplyDelete
  3. yup
    setiap lagunya memang ada kekuatan ynang tersendiri. bersahaja..

    dan video klip ini antara yang terbest jugak..!

    ReplyDelete
  4. budak sekolah saya (lelaki) minat sangat yuna..kami panggil dia YUNOS

    ReplyDelete
  5. vid clip ni sngt kreatif...who knows a simple memo can make thousand smiles...

    ReplyDelete