Wednesday, 26 October 2011

Mak Aih! Contest Blog Eazy Izzuddin?!


Click HERE

Terma & Syarat penyertaan :
1. Follow Blog Eazy Izzuddin

2. Like PAGE FACEBOOK Blog Eazy Izzuddin
3. Pemarkahan dan pemilihan pemenang berdasarkan 100% pihak JURI. 
   Jadi hendaklah membuat ENTRY dan GAMBAR yang menarik, kreatif dan kemas
4. Tiada had umur
5. Tarikh tutup 31 OCT 2011
6. Tiada sebarang bantahan selepas pemenang diumumkan



*Updated*

Baru terdetik hati nak join contest ni sebab sekarang aku cuti sem. Tak buat apa kat rumah. Makan, tido, makan, tido je. So untung-untung lepas join contest ni dapatlah sebijik iPod boleh jugak sumbat lagu-lagu K-Pop yang aku minat dan lagu-lagu lain yang orang tu minat jugak. Nanti bila dah dapat iPod tu, tak perlulah lagi aku duk mengusung handphone aku yang besar gedabak ni bila aku pergi jogging. Weh, boleh terlondeh seluar bila letak phone aku tu dalam poket. *Jadahnya aku duk cerita pasal iPod, menang pun tak lagi. Contest yang aku join ni entah ikut tema ke tidak.*


Eazy Izzuddin yang aku kenal melalui Blog, Twitter (@dan di facebooknya yang aku baru add semalam, beliau ni sangat-sangat peramah dan mesra. Bila godek-godek blog beliau rupanya dah ramai blogger-blogger lain yang dia dah jumpa. Kalau aku ni susah sikit nak jumpa orang sebab aku ni sangatlah pemalu weh. T__T"



Di laman sosialnya iaitu twitter dan facebook, dia sangatlah tidak sombong dan seorang yang merendahkan diri. Setiap mention yang aku bagi pasti dia akan reply. Benda yang dia reply tu sangatlah tidak mengecewakan. Yelah, sesetengah pengguna twitter lain ada je yang reply mention macam ni, "hahaha". Kejadahnya nak reply macam tu? macam tak suka ja orang mention dia.


Bila aku mengkaji latar belakang dia, *ceeeewaaahhh* beliau ni berlatar belakangkan keluarga yang agak berada jugak, tapi serius dan teramat serius dia langsung tak sombong walau macamana sekalipun kengkawan dia. Yang tu aku tabik spring ar bro.. 

So oleh itu aku buat video ini khas untuk Eazy Izzuddin Roslan, ^_^. Harap beliau suka. Ampun dan maaf video itu kualiti rendah. Aku pun tak tahu nape entah. Hehehhe.. Let's Watching!!! 


Versi Vimeo



Versi Youtube




Kat sini aku nak tag:
1) Intan 
2) Amier 

p/s: memang menguji kesabaran aku bila buat video dan nak upload nih. FUhh...
Alhamdulillah siap..!!!


*Kat video ni aku tak highlightkan pasal contest sebab video ni sendiri memang untuk contest tu. paham tak???!

9 comments:

  1. SNSD! Arghhhhhh!!!! Hehe :D
    Gudluck ye! :D

    ReplyDelete
  2. semoga dapat IPad, eh, IPod idaman tu...

    tak sanggup nak join contest ni sb tak kreatif...

    nampak blog ni kat Kelab Blogger tadi, nak ajak singgah blog www.kisah-dan-kasih.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. perghh !!
    terbaik ah !
    i like hehehe
    thanks ouh for joining...
    suka lagu tu hehe

    ReplyDelete
  4. Sebenarnye kena buat ape tak paham la??bnyak kali baca dia punya syarat2 tp tak paham jugak

    ReplyDelete
  5. pergh. gudluck lah. kalo dpt ipod bole bg sy pnjm sekejap yerk.
    amin.

    ReplyDelete
  6. ye..klo menang ipod sila bagi pinjam ok.heheh :P

    ReplyDelete
  7. hello there . im here from Eazy Izzuddin's blog . from the same contest . GOOD LUCK YA ! :D

    http://pucukandubi.blogspot.com/2011/10/mak-aih-contest-blog-eazy-izzuddin.html

    have a great day ahead . ;)

    ReplyDelete
  8. Hye..im one of the juries from LOVELY DE' FASHION.thanx for joining ! NICE and goodluck :)

    ReplyDelete
  9. Tahniah kerana menjadi salah sorang pemenang.. Congrats..

    ReplyDelete