Thursday, 15 September 2011

Buku Nota Special untuk Semester Baru.



Semester baru dah start satu minggu kan. So, aku konfem ramai yang tak beli lagi buku tulis untuk buat nota. Aku lagi prefer guna buku dari kertas A4 ataupun kertas examination pad untuk buat nota. Kalau gua guna kertas memang mudah terabur, malas nak beli punch aka penebuk lubang dan jugak malas nak staple. Nanti ada yang tercabut sana sini pastu hilang. -__-“. Time nak test dan exam mulalah fotostat nota kengkawan.


So, aku cadangkan korang gunalah buku nota yang lain dari yang lain. Unik dan juga dapat membangkitkan semangat untuk menulis nota. Haaa… kat sini aku ada nak tunjuk kat korang antara buku nota yang telah direka khas untuk orang yang malas nak buat nota nih.


1. Buku nota tiga segi.

2. Buku nota roti hiris bagi yang berdiet.

3. Buku nota yang bila anda penyekkan akan muncul sebijik bola huduh.

4. Buku nota i-Pad yang canggih bagi yang kaki gadget.

5. Buku nota browser internet bagi yang kaki online.

6. Buku nota chocolate bar bagi yang suka menambah kalori.

itu sahaja untuk setakat ini. Okbai. :)

5 comments:

  1. HAHA!! Best gler! Bukak nota utk kaki blog xde ke?? :D

    ReplyDelete
  2. Alamak!? buku nota aku dah hilang orang ambil buat sarapan. Sob Sob.

    ReplyDelete
  3. perghh.. nota tuk suka amik gambar ade tak? haha

    ReplyDelete
  4. menarik juga buku nota roti tu.

    "Time nak test dan exam mulalah fotostat nota kengkawan."

    hehe.

    =)

    ReplyDelete