Tuesday, 9 August 2011

perihal TWITTER bila follow #retis



# Bila follow #retis kat twitter mesti kita bangga bila dia reply twit kita kan.
# Bila dia reply apa lagi RT la tunjuk kat followers kita. Rugi kalau tak RT.
# Aku kawan ngan #retis, kau hade??? Setakat kawan ngan iklan kat internet tuh.
# Kadang-kadang #retis tu kita tak suka pun tiba-tiba kita jadi suka bila dia
reply twit kita, kalau dia follow lagi lah jadi gila lebih-lebih lagi bila 
#retis tu jenis yang tak follow ramai orang.
# mesti tahun depan korang berharap dan berdoa sambil menadah
kedua belah tangan agar #retis tu dapat ABPBH. kanzzz..!


16 comments:

  1. hahaha, tak kuasa nk doa dia menang ABPBH just sebab dia reply tweet HAHA

    ReplyDelete
  2. gua cuba follow sathia..payah beb

    ReplyDelete
  3. folloe ar kite..Kite feeling2 retis je wak..bahaha ;-)

    ReplyDelete
  4. paknil je penah reply tweet aku..siti saleha xpandai pun..wakaka

    ReplyDelete
  5. haha ;D semua nak kecoh bila retis balas tweet~~

    ReplyDelete
  6. @dylla fadzil 小草莓 hahaah... you la yg bakal berdoa itu... doakan cik kila u tu ekk

    ReplyDelete
  7. @Mr feckry ada ke twitter dia?? xpernah nmpk ponn... haha

    ReplyDelete
  8. @kembatolo™ haahah... ko tu mula la nak kutuk gmbr aku.. aku xreti nak wat cm ko.. ko terror pe r..

    ReplyDelete
  9. @Encik Luncai pak nil dulu aku follow. then aku unfollow balik coz twit dia slalu cam emo n tacing. haha..

    ReplyDelete
  10. hahhahha, tader makna nak nak cenggitu~

    ReplyDelete
  11. kitee cukew kalau lisa balas tweet kitew XD

    ReplyDelete
  12. elfira loy tak penah reply tweet aku. hahahahha

    ReplyDelete