Thursday, 11 August 2011

Khairul Fahmi Popular di Korea???

Entri ini bukan pasal tragedi putus tunang Khairul Fahmi Che Mat. Minggu lepas selama 5 hari berturut-turut aku menghabiskan masa untuk menonton Korean Drama yang bertajuk "Autumn In My Heart". Bagi yang dah tengok drama ini, anda mesti tahu bagaimana jalan cerita dan perasaan bila menonton drama yang menyentuh hati ini. Kisah adik beradik yang terputus hubungan apabila mengetahui salah seorang daripada mereka bukan darah daging keluarga itu.

*Aku memang peminat pelakon pompuan tu. Lupa nama dia apa. Dia berlakon dalam Full House dengan Rain. Aku jugak tadi baru tahu lelaki kat hujung kanan tu Won Bin. -__-" sebelum ni kenal nama je.

Baiklah, point entri aku kali ini adalah tentang aktor bagi drama popular ini iaitu  Song Seung Hun. Cuba tengok betul-betul muka dia sama dengan KFCM kann.. Entri sebelum ini pun ada aku tunjuk artis Akim AF dengan Lee Hongki muka sama.



Sama la dalam 45%. Tapi kalau KCFM pergi Korea mungkin ada jugak orang yang menyerbu beliau untuk peluk atau nak pegang tangan jugak. Tapi bukan sebagai aktor Korealah, sebaliknya sebagai penjaga gol bola sepak Malaysia..  Setuju tak???


Eh, bila tengok gambar ni nampak macam Taecyeon 2PM plak.  #OKBai.

9 comments:

  1. pakcik korea tu lagi hensem la... badan tough.. hehehee..

    ReplyDelete
  2. nama pmpuan tu song hye kyo. :D

    ReplyDelete
  3. owh...minat korean. dah lama tak tengok citer korean, bukan tak minat tapi x sempat.

    besut.....orang kampung sya jugak neh rupanya. haha

    ReplyDelete
  4. yg atas tu lagi suwit ah haha KFCM muke serius. ksimpulan, xsame

    ReplyDelete
  5. pompuan yg jadi eun suh tu, nama btol dye song hye gyo. :)
    cter ni da lama la. 1st time tgok masa saya drjah 4, tahun 2002 kalo xsalah.. hehe. keep it up wamozuwaha :)

    ReplyDelete
  6. saya pun nak tengok cerita ni. masa tayang kat tv dulu, tengok sikit2 jew so tak berapa paham jalan ceritanya..sorang ex-classmate saya muka dia memang iras2 song seung heun. memang sama. ;)

    ReplyDelete