Friday, 5 August 2011

(GAMBAR) Kebahagiaan Keluarga Airit ( Aidil dan Rita)

Dah lama tak tengok Rita Rudaini di kaca televisyen kan.! Eh, adalah. Rita ada berlakon kat TV Alhijrah dalam drama Selimut cinta. Sweetnya Rita dalam drama ni sebab Rita mengenakan tudung. :) Kepada yang tak dapat tengok Rita dalam drama Selimut Cinta jangan risau, Rita Rudaini bakal menghiasi hari-hari anda dengan drama terbaru beliau, Jangan Bunuh Matahariku 2. Sekarang beliau sedang menjalani penggambaran di Cameron Highland. Puasa-puasa macam ni pun beliau tetap juga akan meneruskan penggambaran demi menwarnai lagi arena seni di tanah air. Bagi semua peminat-peminat Rita dan Aidil Zafuan, anda boleh berinteraksi dengan mereka di twitter bersama mereka @AiritRudaini . Selain dapat bertweet dengan mereka, anda juga dapat melihat gambar-gambar terkini yang Rita dan Aidil tweet taw..  Jom saya kongsi dengan korang semua gambar-gambar yang Rita tweet kat followers kt twitter. :) Eh, kalau nak follow twitter kami pun boleh klik sini @WanZulqhairi . Hehehe


Drama Selimut Cinta sedang ditayangkan di TV Alhijrah

TAME YOUR MANE!

THE GLAM IS YOURS!

YOUR ARTISTIC SCRIBBLES & DOODLES COULD WIN YOU RM 10,000!










1 comment:

  1. dah jodoh mereka kan...harap berkekalan sehingga ke akhirnya~~

    ReplyDelete