Sunday, 19 June 2011

Zahiril Adzim Bogel Menuju Tuhan

Tertarik dengan gaya penulisannya. Harap-harap dapat jumpa buku ini di kedai-kedai buku berhampiran.


Tajuk Buku : Bogel Menuju Tuhan
Penerbit & Penyunting : Faisal Mustaffa
Penulis & Rekabentuk Kulit : Zahiril Adzim
Blurbs : Ana Raffali

Prakata oleh Nora Murat. Sultanmuzaffar, Hanis Zalikha

SINOPSIS

BOGEL MENUJU TUHAN adalah satu tajuk catatan yang aku tulis di blog satu masa dahulu. Ia merupakan satu keadaan yang aku gambarkan dalam setiap perjalanan kehidupan manusia yang percaya akan dugaan Tuhan. Tidak ada manusia yang terlepas dari dugaanNya. Maka, tidak adalah manusia yang tidak akan menempuh satu tempoh kesakitan, penuh perit dan pedih dalam hidupnya.

Aku simpulkan, buku ini adalah antologi catatan dan puisi sewaktu aku dalam hari-hari tidak berwarna, sebelum Jingga.


MAKLUMAT BUKU
Author: Zahiril Adzim
Halaman:108
ISBN: 978-967-10126-3-5
Tahun: 2011
Harga: RM30 (tak termasuk kos penghantaran)

To order;

1. Pls SMS 017-2002944 (Type )
2. After confirmation from the administrator, pay the amount to maybank2u.com or Maybank Kawanku to account Faisal bin Mustaffa (MBB 114179439605) 


4 comments:

  1. mcm best jew .. nk try cari gak r .. hhehe

    ReplyDelete
  2. tajuk pun dah boleh tarik minat kita nk baca.,,

    ReplyDelete
  3. tgk tajuk pon da melankolik...kiki

    ReplyDelete
  4. rasa skrg xde kat bookshop mana2 lagi. sy beli buku ni time launching dia sabtu lepas. dapat sain lagi. hehe:)

    ReplyDelete