Wednesday, 8 June 2011

Siti Nurhaliza jadi cikgu Kajian Tempatan


Lupa nak letak darjah berapak kat buku tu....hahaah..
(berapak??? apakah?? jadi orang sabah kejap!!)
Berangan je lebih nih Siti Nurhaliza jadi cekgu kajian tempatan.
Eh, ada lagi ke subjek ni sekarang??
Bestkan subjek ni dulu, tapi sayang tak masuk UPSR..

kenapa nama dia kajian tempatan??
kenapa bukan kajian alam?
Kat sekolah menengah pulak panggil Geografi.
Alaaa.. yang cikgu selalu tanya soalah "di manakah tempat lombong emas??"
Ok saya tahu cikgu, di Bau, Sarawak..
Ya, tepat sekali. Disebabkan jawapan kamu betul,
saya hadiahkan rantai emas cikgu untuk awak.


p/s: Bagus kan cikgu macam ni. Barulah disayangi...


1 comment:

  1. hahahah berangan jerk lebih
    bagi emas
    kaloi pun sanggup stadi skolah rendah balik kekekeke

    ReplyDelete