Sunday, 26 June 2011

BLOG PALING CUTE, SWEET, & SUPERB - MAMA KEMBAR 3



Salam 1WAMOZUWAHA. *bergaya tak?*

Aku dah umur 21 tahun 7 bulan. 
Aku anak yang ke sembilan. 
Aku ada 6 kakak, 2 abang, 1 adik.
Datuk dan nenek semua dah tak ada.

Biasalah kalau dalam family 10 adik beradik.
Aku still lagi dapat tempias anak bongsu.
Aku dapat rasa yang aku lagi bongsu dari adik aku.
Pi makan kat luar ngan kakak-kakak pun diorang yang bayarkan.
Nanti kalau dah kerja mesti diorng still belanja aku kan. 


end of muqaddimah yang lari topik!!


Korang tahu tak bila aku bukak blog, aku akan hepi.?
Aku paling hepi bila tengok blog MAMA KEMBAR 3.
Rasa macam tenang je bila tengok MK3 update pasal anak-anak-anak dia.
Walaupun si kembar tu suka usung barang, tapi diorng still cute. Hahaha..
Thanks banyak-banyak untuk MK3 sebab menceriakan hari-hari saya,
dengan berkongsi kisah hidup kembar3 MAMA. 
Saya akan sokong blog MAMA KEMBAR 3 sampai bila-bila.


Blog ni adalah salah satu blog yang saya akan baca walau apa tajuk sekalipun. 
Sebab kadang-kadang saya akan bukak blog seseorang berdasarkan tajuk entri. Pilih tajuk yang best je. Tapi bila blog MK3 saya tetap akan baca walaupun penulis blog update pasal burger ke, macarons ke, pasal tilam ke, pasal safi rania ke... hahaha..


Tapi biasalah kadang-kadang saya jadi silent reader je. Jarang komen kat blog MK3. 
Bukan kat blog MK3 je jarang, blog-blog lain pun jarang. Blog saya sendiri pun jarang.
Tapi saya akan reply bila komen kat twitter. Hahaha.. Oleh itu, kalau sesape ada twitter,
bolehlah follow saya di @wanzulqhairi . Kalau blog MK3 ada twitter, saya mau follow gak.


So, sesiapa yang masih belum pernah pergi ke blog MAMA KEMBAR 3, silalah klik SINI













3 comments:

  1. hang memang pemolo tegar haha

    ReplyDelete
  2. Sweetnya ada anak kembar. Sekali kembar 3 pulak tuh..
    Yang pasti anak dia yang nama Fauzi tuh sure paling cute nanti bila dah besor.
    Okbai ;p

    PojiePooh; Hanya Satu...

    ReplyDelete
  3. salam wan. Thank u sgt sgt for this entry. Senyum sampai telinga aii baca nih hehehe. Rasa happy sgt sgt sbb wan suka baca blog mama. Thanks for your support :-)

    btw, mana wan menghilang nih? dah lama sepi jer...

    ReplyDelete