Saturday, 21 May 2011

PERBEZAAN KETARA LELAKI DAN WANITA

Video ini membuktikan betapa berbezanya sifat lelaki dan perempuan. Ha ha ha.. Sekadar untuk hiburan. Jangan pulak gadis-gadis cantik di luar sana mogok tak mau masuk blog saya plak. Huhu... Tapi sekarang lelaki pun ada jugak yang macam ni. Tak payah tunjuk orang lain, aku pon sama. Semester depan mau beli Blackberry lah. Hahahaah... Tapi kita jangan lah terlalu taksub dengan dunia ini. Sebab benda ni hanya sementara. Destinasi akhirat adalah tujuan utama kita. :) Selamat menonton yerrrrr!!!


6 comments:

  1. eleh. ni satu contoh je okayyy. lelaki pon ramai kot cenggini =P

    ReplyDelete
  2. cerdik jugak pempuan ni kekadang.. err.. kekadang ke ??

    apa2 pun biar saya follow sini dulu..

    ReplyDelete
  3. Time Blog Walking

    hahaha....how mach money u have?? hahaha

    mmm rasa segan pun lah beritahu ini..maklum lah blog sya ini...tak berapa popular....tapi Kalau sudi kunjung2 sya di blog yang tak seberapa ini.........
    http://cayob.blogspot.com/

    ReplyDelete