Saturday, 14 May 2011

Muka-muka poyo pemilik blog sensasi.. Sensasi kew!!!

Memandangkan hari ni adalah hari Sabtu, maka saya sedang bercuti. Boleh tidur manyak-manyak. Tidak perlu lagi menghadap segala kertas-kertas di ofis itu. Hahaha.. Bahagia.. Baru kerja seminggu dah kecoh okeh. Opss silap, bukan kerja, praktikal okeh.. Hari ni nak update gambar-gambar latest aku. Dah lama tak menempek gambar-gambar pemilik blog. Asyek gambar orang lain ja.. Jemu pulak rasa hati ini. Mesti kamu semua rindu untuk melihat gambar empunya blog ini kan.. Hahaha.. *tolonglah jangan buat tangan ke dada mata ke atas*


 Masa hari-hari terakhir aku di Kolej Keenam, UPM Serdang Selangor. Eh, kat Penang pun ada jugak Serdang tahu!!!


Ini masa aku kat Puduraya. Weh.. cantik siot Pudu sekarang. Marbeles. Macam KLIA weh.. Time ni aku dah nak gerak pi Penang.



Hari ketiga berpraktikal di kilang Penang. Gua kena buat filing weh.. Masa ni ngantuk giler yang teramat gila sebab aku tiduq pukul 4 pagi duk online..! :(



Hari keempat, buat-buat rajen ja tu sebab tak mahu kasi boss tengok aku ni duk goyang kaki sahaja. Nanti depa bagi kerja yang lagi banyak. Hahaha..



Aktiviti pada malam hari adalah bercanda ria dengan anak-anak saudara. Nama budak ini adalah Muhammad Adib. Time ni dia kena chicken pox weh.. mai duk tettenggek kat tepi aku buat apa??? kang aku plak yang kena. Aku ni blom kena lagi..

p/s: dulu aku ingat eja chicken pox adalah chicken pop/pork.. Huarghhhh....!

15 comments:

  1. hahahaahhahahahha. hanya mampu ketawa. kelakar je XD

    AWAK.. awak. dan AWK? kalau sudi jemputlah baca. http://gengblogger.com/v/468711 okbye :'(

    ReplyDelete
  2. salam. praktikal kat kilang apa kat penang tu? kat pulau kaa kat bagan?

    ReplyDelete
  3. alamak.. ai dah terpikat nie.. camane nak buat ni youu? hahaha

    ReplyDelete
  4. @SyedGraphiX

    xwat lawak pun... semestinya sudah baca...

    ReplyDelete
  5. @Mama Kembar 3

    kat sbrg prai.. dekat sebelah kilang twisties.. hehehe.. praktikal kat kilang penfabric.. kilang wat kain..

    ReplyDelete
  6. @kembatolo™

    buat-buat tak paham sudah... okeh, dah boleh upload gmbr aku kt fb ko.. ambik yg aku ngah khusyuk wat keje tuh.. baru rmai yg nak wat menantu.. hehehe..

    ReplyDelete
  7. Habis sensasi dah tuu , eh haii :D

    ReplyDelete
  8. Habis sensasi dah tuu , eh haii :D

    ReplyDelete
  9. Bukan main lagi kan posing nye..lalalalala~~~

    ReplyDelete
  10. huu..berjiran kte upenyer..k6 ker..
    haha..btw..mst best kje n..
    kal0 ade kain lbey..smpan kan..ahaa~~

    ReplyDelete
  11. aku selalu tido pukul 4 pagi sebab online T.T

    ReplyDelete
  12. gila rajin letak gambo terhangat di pasaran...hangat ker??? kikiki

    ReplyDelete
  13. siryes sensasi gilos. LOL!!

    ReplyDelete