Thursday, 12 May 2011

MAS cari talent casting.


Assalamualaikum. Bangun pagi-pagi bukak email mengharapkan ada orang bagi email la kat aku sebab bila aku pi kat tempat keje, semua orang memang email selalu on dan tiap saat akan masuk email. haha.. Tapi bila bukak email aku, inbox ada 3 je tapi yang spam punyer ada 11. Aku pun pelik kenapa diorang tak masuk dalam inbox je. Lepas tu aku tertarik lah dengan satu email ni dari MasTraveller. Manalah tahu dia ajak aku jadi pramugara ke.. Sape la yang tak mau.. Terus pi okeh kalau depa terima. Huhu.. Tapi rupanya email pasal diorang mau cari casting talent untuk Malaysia Airlines. So, aku mau kongsi dengan korang semualah ni pasal iklan diorang tuh. 


yang click here to submit now tu korang just hantar email kat diorang.
email tu ada dalam poster tu jugak. Sekian.
talent@mastraveller.com

2 comments: