Wednesday, 4 May 2011

"Jom Conteng!"


Tengok la gambar di atas itu. Cantek tak! cantik tak!. Ya, memang bukan aku yang lukis. Aku rasa kalau aku yang lukis mesti garisan je yang nampak. Rupa binatang tu memang tak nampak apa pun. So, ada apa dengan gambar di atas tu? Kalau korang nak tahu aku ngah join contest nih. Contest dari blog contengconteng. Aku rasa aku dah lama follow blog dia, ngan like fanpage blog dia, dan aku suka baca blog dia yang cute dan kisah-kisah yang lawak itu, so apa salahnya aku try join contest yang dia buat pulak.

3 Jenis Kedai yang Buat Aku Rasa Nak Garu Ketiak.(Klik untuk ke entri pilihan aku)

Aku pun ada jugak pernah pergi ke kedai yang membuatkan aku rasa nak garu ketiak. Bukan sahaja nak garu ketiak, ni nak cabut bulu ketiak pastu letak atas dahi tuan kedai tu. 

















9 comments:

  1. keh3..part bas tu memang sakit hati..


    nice work bro..panda melukis..aku tak reti kreatif2 ni..keh3

    ReplyDelete
  2. bengkek bila hadapi masalah mcm ni...adeh..

    ReplyDelete
  3. datang melawat dari blog contengconteng. Wahhhhhh!!! terbaik la entri nie..

    ReplyDelete
  4. kretipnyer kamu...

    kite pon join jugak
    tapi biasa-biasa ajer

    huhu ^^

    ReplyDelete
  5. wah!! ini bagus!! :D smoga berjaya!!hehe

    ReplyDelete
  6. Hai. Tahniah sebab entri ini antara 20 terawal dan layak menang hadiah saguhati daripada contengconteng.com. Nanti hantarkan butiran di bawah ke contengconteng@yahoo.com supaya saya boleh emelkan hadiah tersebut:-

    Nama:
    URL Blog:

    Terima kasih! =)

    ReplyDelete