Tuesday, 3 May 2011

cirit birit berkadar terus dengan kekerapan ke tandas.

Almost 2 hari aku menderita menahan sakit perut dan cirit birit ini. Bilik aku tu dah jadi macam wad dah. Nak study memang tak leh nak fokus dah sebab tangan asyik menahan kat perut. Berulang alik ke tandas buang apa yang patut.  Mujur hari public holiday, mak cik cleaner tak ada cuci tandas. Kalau tak, konpem mak cik tu akan dengar macam-macam bunyi yg keluaq. Nak pi tandas pun terpaksa berlari.  Last-last check in ja dalam tandas tu tak keluar-keluar. MySpace

Petangnya nak makan pun tak ada selera. Satu badan lemah longlai. MySpace 
Bibir pun dah merekah sebab krenasi. Air banyak keluar. Kawan aku beli nasi dengan sup pun aku makan sikit je. Dia je yang makan sampai kenyang. Last sekali buang je nasi ngan lauk tu.


Dah sapu segala ubat-ubatan minyak cap kapak, parang, sabit, cangkul dan segala jenis senjata tajam lagi, namun tetap juga sakit. Kawan aku bagi petua minum air teh pekat tanpa gula ataupun minum cuka. Still tidak dapat menghilangkan sakit perutku ini. Cirit birit still ada sampai dah tak tahu nak ciritkan apa. Aku minum 3 sudu cuka weh. Best lak minum cuka ni. Aman je rasa dalam perut. Tapi sat ja yang aman tu. Pastu meragam balik. MySpace 
Ha ni pun dia dah datang balik dah... Aku pi tandas dulu jap ek.. okbai.salamsatumalaysia.

#dulu selalu hirup cuka bila time makan ngan jambu batu.

6 comments:

  1. haha siannyer
    tapi tu laa kaloi pun kene gak pagi tadi
    tapi takde laa smpai check in dlm tndas hahahaha

    ReplyDelete
  2. ubat cirit birit kan banyak..

    ReplyDelete
  3. mawu pil che kit teck aun kah>?

    ReplyDelete
  4. makanlah pil chi ki te on..camtu ka ejanya..betoi kot..gerenti baik.

    sb 4 ari lps akak pon cirit birit, makan ja, tros baik..huhu..gerenti beres~~

    ReplyDelete
  5. cb = mx + c

    where
    cb- ciritbirit
    m- makanan
    x- kuantiti
    c-jumlah kuman/virus

    hukhuk

    ReplyDelete
  6. stock keluar air jer lar nie?? dh bapa klai tuka spender.?? hahahah

    ReplyDelete