Thursday, 28 April 2011

You never guess what is inside this pile.








p/s:: Biasanya kalau kat rumah aku kalau ada paip camni penuh ngan sampah. Huhu..



8 comments:

  1. eh...mcm geli tgk burung tu bukak mulut...
    tapi siapa sangka kan, ada sebuah kehidupan berkeluarga kan kat situ...

    ReplyDelete
  2. hok aloh...ade burong plak dalam tu.....sempit2...ko tak amek ke pindahkan??ehhh t mak die cari plak kang

    kalau tak malas,boleh singgah,
    maen pegang2 depan orangramai
    nasi goreng petai super masyukkkkk

    ReplyDelete
  3. waa~ sayunyer tetibe
    tomei giler anak-anak burung tuh tapi ada sekor x bukak mulut hehe..
    semoga depa semua dapat membesar dan terbang hehe..
    nice entry

    ReplyDelete
  4. pandang lama2 baru tau tuh burung.. huhu.. ish2.. kesiannye.. sempit.. tak keluar kan ke..

    ReplyDelete
  5. huyyooo...gigih gila..mau mai yg x berhati perut p sumbat sampah dalam tuh..huu

    ReplyDelete
  6. lahai...
    siannye dorg...
    payah la nak bg makan...^^

    ReplyDelete
  7. cantiknya..aduyai.. sungguh indahkan ciptaan Allah..

    ReplyDelete