Friday, 8 April 2011

Peminat Rita Rudaini tertipu.

Berita ini masih lagi hangat. Sehangat-hangat tahik ayam lagi taw. Semalam baru aku dapat tahu yang selama ini aku tertipu dengan akaun twitter @ritarudaini yang telah memiliki followers seramai 1986 (yang latest, sebelum ni ramai lagi, tapi dah banyak yang unfollow termasuk aku), dan 103 tweets.

Untuk pengetahuan semua, akaun twitter sebenar Rita Rudaini adalah @AiritRudaini . So, bolehlah ramai-ramai follow beliau ek. Kepada yang membuat akaun fake itu, saya tahu anda jugak peminat Rita Rudaini. Tapi janganlah menyamar sebagai Rita. Kalau buat akaun peminat Rita pun dah ok. Kami boleh terima jew. Tapi you dah tipu peminat-peminat Rita dengan mereka-mereka cerita dan hal peribadi beliau.

Yang paling tak boleh blah dia boleh cakap yang pasal family Rita, kerjaya Rita dan segala-galanya lah. Contoh:


Aku adalah jugak twit kat Rita Rudaini fake nih. Mujuq dia tak reply, kalau tak meroyan lah aku sekejap dan heboh kat blog tapi rupa-rupanya fake punyer. Cehhh...

Dan disebabkan dia telah kantoi dengan Rita, so, dia pun meminta maaf kat Rita Rudaini di twitter jugak. Semoga dia dapat kembali ke jalan yang benar. Huhu..:


Dan sekarang semuanya dah clear. Saya harap beliau dapat delete akaun ini supaya tidak ada lagi yang tertipu. So, bagi peminat Rita Rudaini, jomlah follow beliau di @AiritRudaini.


sekian sahaja lintas lansung dari gossip@wamozuwaha. Terima kasih.

p/s: kepada peminat Rita, besday Rita Rudaini adalah 11 April tau...!

weh, kalau nak follow aku mai klik sini: @WanZulqhairi





10 comments:

  1. sampai camtu skali kan dia tipu. wuwuuu mcm btl jek!

    ReplyDelete
  2. jahat nye yg menyamar tuh.. anyway ade gak twitter tp xreti gune.. haha.. mcm ckp sorg2 jek :p

    ReplyDelete
  3. cehh.. kantoii.. i like rita rudaini :D

    ReplyDelete
  4. sedih gila kene tipu :( wuwuwuwu

    jom g belog kita :) CIK DIREKTOR !

    ReplyDelete
  5. aiiyok~gila Pub betul lah dia tu~hahahah
    nasib bek aku x minat rita..kalau tak mau gak aku follow =)


    http://www.dunialandax.com/

    ReplyDelete
  6. Gilaa ahh d0k menyamar jee
    Tah apa apa tah

    ReplyDelete
  7. ape kejdaghnya la nak menyamar cmtuh kan,
    but alhamdulillah dy sedar ;)

    ReplyDelete
  8. AKU suke dia.. tapi ape blh buat.
    cinta ku di tolak mentah2x.. HAHAH c(:

    ReplyDelete
  9. mesti dia dah naik seronok smpai niat sebenar dia kononnya nak buat acct twitter utk artis kesayangan dah jadi lain..

    ish! bahaya ni..

    ReplyDelete
  10. ...gila glamer la org tu...ishh mcm2 ya...

    ReplyDelete