Tuesday, 5 April 2011

My friends can tell I'm upset even when I have a smile on my face.

Pada suatu hari...

Hai kawan-kawan. Hari ini hari Selasa. Hari ni aku sangat gembira dan happy. 

Huh. TAK. Kau tipu. Hari ni kau sangat tak hepi. Dan... 

Dan apa?? *Haiyyaa.. budak mana plak ni.. tiba-tiba jew..

Dan kau buat-buat hepi. Tapi lakonan kau tak bertahan lama. 

Eh, aku OK je lah.. Ni tengok aku senyum nih.. Hensem kan.

Hensem tu memang la hensem.. *Eh jap nak pi muntah kat tandas, tercekik mouse.

20 minit kemudian....

Cepatlah sambung ayat tadi...!

....sem. Tapi ko tak pandai berlakon la bro. Failed la lakonan ko.

Eh, apasal plak?? Aku rasa lakonan aku dah mantap dah.

Hek ngko punya mantap. Cacing tengok pun boleh terberak ok. -_-"

Lantak pi lah cacing tu.. Asalkan orang lain OK ngan aku.

Weh, ko hengat tak masa ko pergi photoshoot kat studio Bahagian Promosi & Pemasaran UPM hari tu. ?

Ingat, awat?? Hang ni serabut la tanya aku macam-macam.

Ko hengat tak time ko nak salam ngan budak tu, then budak tu tak sambut salam ko, padahal ko laki dia pun laki.

Ingatlaa., hang ingat aku ni nyanyuk ka?? Lantak pi dia la.. dia pemes kot sebab tu dia tak mau salam ngan aku. Ntah-ntah dia transgender dari pompuan ke laki??? Mesti haram salam ngan laki sebab dia dulu perempuan. Homaiiiii pening aku....

Ko jangan nak mengarut. Lantak..lantak... kepala hotak ko punya lantak. Masalahnya ko tak lantak.. Ko stress kan. Ko jadi tak confident nak pose. Sampai brader photographer tu cakap muka ko stress. Senyuman ko fake giler dan bla bla bla..

So, aku nak buat macamana??... Hang ni cakap ja cam ribut. Bagitau la apa yang aku kena buat?

Ntah, aku pun tak tao..

Haiyyaaa.. sembang punya kencang.. tapi tara ada jalan penyelesaian.. Haiiyaa.. Kalau camni baek cakap dengan ayam oooo...

sekian sahaja pentomen merapu dari saya. terima kasih banyak-banyak.


2 comments:

  1. dia xsalam kamu smpai kamu terasa ke?

    huhu.pelik manusia itu

    ReplyDelete
  2. haahahh...dalam maksudnya tu...

    ReplyDelete