Thursday, 21 April 2011

Kalau dah kreatif, air kotak minuman pun jadi perhiasan yang super duper cantek giler marvelous!!!

Hari tu kita dah tengok kreatif guna gelung tisu tandas, hari ni kita tengok kreatif bila guna kotak air minuman yang hang pa duk suka beli tuh. Memang ada di jual di semua kedai. Murah sahaja. Air dapat minum, kotak dapat buat perhiasan rumah yang sangat cantik gila kalah lampu hotel lima bintang weh... Selamat mencuba. :)













bagaimana??? teruja tak?? kalau teruja, klik laa iklan di bawah ni:-

LET'S MAKE MALAYSIA THE FB CAPITAL OF THE WORLD!




12 comments:

  1. Wahaloweh smart siot!
    Orang tatau nih mau2 beratus gak dia jual lampu tuh walhal guna kotak susu jer ;p

    PojiePooh; Hanya Satu...

    ReplyDelete
  2. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah..menarik la...cantik nyer..tp saya x minum susu...cmne nie..

    ReplyDelete
  3. pergghh.. tak sangka di perbuat dari kotak je.. kalau jual kat IKEA confirm mahal dah ni

    ReplyDelete
  4. hasil keje y sgt awesome =). bole wat bisnes ooo....

    ReplyDelete
  5. hommai2, byk shantek oooo...begitulah falsafah!

    ReplyDelete
  6. walaweh...cam mimpi jek..pandai gile tukang bikin nih~~

    ReplyDelete
  7. kreatif.. suka3.. mana leh dapatkan lampu cam tu?

    ReplyDelete
  8. cantek! inspirasi sangat!

    http://mohdikramal.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. waaa sgt teruja, kreatif sgt huhu

    ReplyDelete