Wednesday, 20 April 2011

Blog Ilham Liyana cetuskah revolusi ahli Farmasi Dunia.



Assalamualaikum w.b.t. Hello semua. Aku hapdet lagi. Try tengok tajuk entri post ni. Meletup bukan. Tahniah kepada aku sebab memang tak pernah kalah dengan tajuk entri yang malatop giler tahap dewa supersayya, dengan kuasa bulan sabit merah akan menghukummu.. Satu dunia aku rasa sedang baca blog ni. Har har har... Tenkiu semua. *apakah muqaddimah macam nak baru terima anugerah ja..*

Malam tadi aku dipaksa oleh kawan matrik aku untuk buat review pasal belog dia. Beliau adalah Ilham Liyana. Berasal dari Pulau Langkawi, tapi rasanya bukan keturunan Mahsuri. 



Aku kenal dia time duk kat KMPP. Tapi tak pernah bercakap dengan dia sebab aku ni pemalu orangnya. Har har har.. Dulu dia pakai spek mata. Sekarang dia dah pkai contact lens dah tambah make-up make-up makin super cantek dan gojes okeh.. Kalah laa artis si Intan Ladyana tuh.. Aceli masa dia pakai spek dulu pun si Intan Ladyana tu memang dah kalah dahh... Weh, nama pun dah hampir sama, Ilham Liyana, Intan Ladyana. Hohoho.. Nama je hampir sama, tapi keayuan memang milik Ilham laa.. * Gugur laa rambut ko nanti Ilham...*



Pasal belog beliau, memang cantek giler, ayu dan penuh dengan adab-adab ketimuran. Tu baru blog, empunya diri lebih lagi laaa. Tengok header dia pun hampir pengsan okeh sebab terlampau santek. Dia buat sendiri okeh.. Air tangan dia tuh. Kebanyakan entri post beliau aku suka sebab lawak. Di banyak post pasal makan-makan, aktiviti kat USM dan kos Farmasinya, pasal kehidupan seharian dia, kisah-kisah sweet komedi romantik dia ngn boyfriend dia, *kalau anda mau baca kisah ini sila pegang siap-siap plastik kat tangan, mana tau nanti korang loya plak... hoho* dan ...



Walaupun beliau ambik kos farmasi yang buat ubat segala tuh, jangan tak tau, budak ni reti buat header blog dan jugak banner ok. Dah ramai yang tempah kat dia. Aku ja belom tempah sebab nak tunggu dia sedekah banner free kat aku. Har har har.. 

So, kepada semua yang masuk ke dalam blog aku ni, marilah kita beramai-ramai menyerbu blog beliau dan memfollowlah dengan hati yang ikhlas. Nah link, 




8 comments:

  1. HAHAHAHAHAHA OMG! perlu ke begitu detailllll. adat2 ketimuran segala.. pengsannn!haha. mekasih Q! nnti aku balas balik. review ang plak. ekeke.

    ReplyDelete
  2. wahhh..comel gitu kaka lyana ny..
    =)
    nak masuk blog dy kejap lah..hehe..
    =)

    ReplyDelete
  3. she's very pretty lah, nasib baik dia dah ada boypren kan que kan? hehehe


    btw, your backlinks result http://www.iwebtool.com/backlink_checker?domain=http%3A%2F%2Fwamozuwaha.blogspot.com%2F

    ReplyDelete
  4. u pon dak kmpp ke?? taun bile? hehe

    ReplyDelete
  5. eh, pakwe die tu aziz adli kan? ce ty kawan mu tuuu.

    ReplyDelete
  6. Info yang bagus...kalau ada sesiapa berminat untuk membuka farmasi boleh lihat di sini http://permohonankedaiecoswayfarmasi.blogspot.com.

    Boleh lihat dan tanya kalau berminat.

    ReplyDelete
  7. Info yang bagus...kalau ada sesiapa berminat untuk membuka farmasi boleh lihat di sini http://permohonankedaiecoswayfarmasi.blogspot.com.

    Boleh lihat dan tanya kalau berminat.

    ReplyDelete
  8. Sangat bagus, bemanfaat, semoga tetap bisa diupdate. Terima kasih.

    ReplyDelete