Thursday, 7 April 2011

Banner blog diorang semua sangat canggih.

Jom kita pakat jenguk blog depa ni. Aku dok syok tengok banner depa ni. 
Blog sendiri tak dak banner canggih cam depa. Siap ada turun naik kelip-kelip lagi.
Hebat sungguh hang pa semua na... Tolong la buat kat aku satu nih... 
Lama dah duk nak benda ni. Mintak kat mak, mak tak reti nak buat.
Ayah pun sama gak la cam mak, semua tak reti buat. Kakak lagi laa..
cam mana hang pa buat benda ni.. ceciter....plizzzz..!!!















Photobucket













'create




6 comments:

  1. choi ! my banner !!! HAHAHA.. ini boleh dikira backlink gak. masey2. ahaha

    ReplyDelete
  2. canggih2 macam baju sekolah canggih hahahaha..tgnk beuatifulnara..header tak lawa pun tapi traffik juta2

    ReplyDelete
  3. tempah la kat ayeem ayam tuh. haha.

    ReplyDelete
  4. hahhahhhaha...ha a, tp kekadang npk rimas gak bla nengok~~tp hokeyy jugak klu ada..

    ayat apa aku tulis nih???

    ReplyDelete
  5. mmg cnggih
    tapi biase banner canggih manggi ni
    berat nak bukak...^^

    ReplyDelete
  6. Huyoo, terkejut dengan artikel nih.. Trime kasih byk2 kat tuan blog. Banner kita kat plg atas dalam artikel nih. tq sgt2...teruja skit. hehehehe.
    Video Kanak-kanak ditembak kejam

    ReplyDelete