Sunday, 10 April 2011

Amaran 11 September dan freemason sudah lama diselitkan dalam movie Hollywood.

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Semalam aku dah mencatatkan sejarah sebab tidak menghapdet blog walau sebaris ayat pun. Huhu.. Tak busy tapi jadual pack dengan aktiviti silaturrahim dan jugak menambah ilmu. Semalam aku dan beberapa orang rakan final year dan jugak third year telah ke Sungai Gabai untuk berkelah dan bermandi manda dengan girangnya. Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar. Aktiviti ini aku akan cerita untuk next entri.

Entri pada kali ini aku ingin merakamkan jutaan tahniah dan terima kasih kepada AJK Program Serumpun Kasih kerana telah menyempurnakan satu majlis ilmu yang aku rasakan sangat bertuah sebab dipilih oleh Allah untuk menyertainya. Ceramah yang sangat bagus dan superb sangat-sangat. Bukan pada tutur dan gaya bahasanya yang membuatkan aku terpikat, tapi pada isi kandungan yang sangat-sangat membuka minda, hati, dan membuatkan kami tertanya-tanya serta menimbulkan pelbagai persoalan berkenaan isu-isu semasa yang kami selama ini anggap perkara itu tersangatlah remeh. Tapi sebenarnya ia adalah perkara yang kami perlu ambil perhatian dan kaji.

Ceramah selama dua jam yang dikendalikan oleh al-Fadhil Ustaz Muhammad Syaari Abdul Rahman itu tersangatlah bermakna buat kami semua. Ceramah yang bertajuk "Kiamat Sudah Dekat" itu amat membuka mata kami semua. Isu berkenaan couple, perbuangan bayi, zina, dajjal, freemason, 11 September, al-Kahfi kepimpinan AL-FATEH, dan banyak lagi amat-amat tersentuh di jiwa. Video-video yang dipaparkan semuanya menaikkan semangat kami semua. Video yang paling tertarik adalah video movie arab, lakonan yang menceritakan kisah ashabul Kahfi. *Ustaz, saya nak tengok full movie tu bleh???*

Isu berkaitan Dajjal, 11 September dan Freemason itu sangat menarik perhatian seluruh warga dewan. Selama ini aku menganggapkan Freemason tu seperti satu perkara yang remeh dan tidak perlu diambil tahu. Tetapi selepas ceramah itu, baru aku tahu Freemason itu adalah satu agenda Yahudi yang telah menyerang kita terutamanya dalam musik, movie, serta budaya dan tidak hanya pada lambang freemason itu sendiri.

Antara lambang-lambang freemason adalah:




Dan secara kita tidak sedari, lambang-lambang ini sudah banyak diselitkan dalam cerita-cerita dan filem-filem dari Hollywood, tidak kira kartun, 3D, lawak, romantik, action, thriller dan sebagainya. Dan perkara ini sebenarnya sudah lama dimasukkan dalam movie. Sebagai contoh dalam animasi ini:

tengok kat kerusi nenek tuh

di gambar kat frame

Selepas aku tengok video ini baru aku tahu rupa-rupanya Freemason ini telah lama masuk dalam hollywood punyer filem dan amaran untuk 11 September ini sudah lama dimasukkan dalam filem dan ia bukan satu kebetulan. Ia sudah dirancangkan.



Syukran kepada Ustaz Muhammad Syaari Abdul Rahman di atas ceramah malam tadi. Kepada sesiapa yang berminat untuk mendengar dan menjemput ustaz menyampai kan ceramah, pilihan anda memang tepat. Anda boleh menghubungi Ustaz Syaari di laman web beliau iaitu : http://www.iskandarfateh.com/ dan http://read1453.blogspot.com/ . Jangan lupa untuk memiliki buku karya Ustaz Syaari yang bertajuk, KUASA KEPEMIMPINAN AL-FATEH "membongkar formula dan rahsia pembinaan manusia seunggul pembebas konstantinopel, Sultan Muhammad al-Fateh."



6 comments:

  1. Sealiran la kita.... aku tengah cuba menyelitkan mesej ni sikit-sikit kepada para pembaca blog aku... Video Phase 3 pun aku upload dalam blog.... sumernye berkisar tentang freemason.

    ReplyDelete
  2. ORG KATE.. kerajaan kite ni ade bau2 kentot dgn fremanson. tol ke??

    pasal bulan lepas aku ade join biro tata negare.. pastu aku tgk logo BTN tu... seakan2 macam bendere israel.. um.. allahualam.

    pastu, baru2 ni aku ade jengok blog membe aku. dy ade tunjuk gambar najib tgh bg bunge kat kubur mustafa kamal yg org turki tu. (http://luzerzzpaly.blogspot.com/2011/03/dulu-bertafakur-di-tugu-negar-dah.html )

    ko kenal kan mustafa kamal ni sape?

    ReplyDelete
  3. pasal freemason ni dah jadi aam garam Malaysia. Kemerdekaan kita pun bila di kaji balik ada sangat ilimunati.

    Antaranya adalah undang2 Malaysia, mengapa masih kita amalkan undang-undang Lord reid tu?

    Banyak bro, tapi apa kita mampu buat..cuma banyakkan ibadah dan bersedia untuk Islam, itu je mampu kita wat.

    ReplyDelete
  4. Thanks for the reaveal..
    Pendedahan yang hebat..
    Xsangka kann semua telah dirancang, minda kita telah banyak diracun..
    Aku rasa politik kita pun sama..

    PojiePooh; Hanya Satu...

    ReplyDelete
  5. bahaya Dajjal nih..Dajjal akan bangkitkan fitnah manusia sesama manusia..berhati2.
    Koleksi pingat yang diraih Malek Noor

    ReplyDelete