Sunday, 17 April 2011

2pm - I Hate You

Aku ni jenis manusia yang minat cerita Korea sahaja. Tak minat mana-mana artis diorang.
Tapi disebabkan video yang berlambak-lambak dalam external hard disk tu, kadang-kadang
aku selongkar jugak video apa yang aku ambik dari kengkawan yang memang fans Korea.
Selongkar punyer selongkar, terjumpa la lagu ni. Rasa macam best giler wah.. Ulang banyak
kali pun masih lagi best. Hoho.. Cuba la korang dengar pulak. 
Kalau nak menari sekali pun boleh.



5 comments:

  1. percaya tak, dah hafal rentak tarian lagu ni...hehe...^^

    ReplyDelete
  2. kekekekkeke.sama lah.aku pun minat awek korea je.haha

    ReplyDelete
  3. kekekekkeke.sama lah.aku pun minat awek korea je.haha

    ReplyDelete