Friday, 11 March 2011

Tergempar :: Dua orang artis hot muncul di IOI Mall..!

Sebelum ke berita sebenar, baca dulu kronologi perjalanan artis ini.


Pejam celik pejam celik, hari Ahad ni dah nak sampai majlis makan malam (Malam Mutiara Gemilang) untuk student final year Kolej Keenam. Ya, aku final year. Tapi langsung tak sempat nak prepare untuk ke dinner. Nak pakai baju apa? seluar apa? Kasut apa? Jam tangan yang mana? stokin mana? dan yang lain-lain mana?? Tema Arabian Night. Jubah ada je 2 pasang kat dalam almari. OMG, tak sanggup nak pakai jubah!!! 

Oleh itu, aku pakai long suit je. Oleh disebabkan tak ada tema warna, aku pun tak tahu nak pakai baju warna apa. Yang aku tahu kasut hitam, blazer hitam, seluar hitam, rambut pun hitam. Hahaha..

Betul ke aku langsung tak buat persiapan?? *tipu*. Tadi aku telah diajak oleh orang kuat dinner ni iaitu Encik Floor Manager untuk pergi shopping sket-sket. So setelah buat perhitungan dengan rapi, aku dengan yakinnya mencadangkan untuk ke IOI Mall, Puchong. Dan kamilah artis yang dimaksudkan di tajuk entri kt atas tu.. Teruja bukan?? Nak sign tak?

Kami gigih drive satu motor ke sana walaupun tak tahu pun jalan nak ke sana ditambah pulak dengan hujan renyai-renyai tak berenti!!. *artis nek moto? Dahlah dua orang satu moto, memalukan* Main hentam je pergi sana. Jalan pun ingat-ingat lupa. Alhamdulillah sampai dengan selamat tanpa sesat seincipun. Huhuhu.. *Bangga sebab aku sebagai penunjuk arah yang berkaliber*

*Dua jam dalam satu kedai je. Mula-mula dah masuk kat sini, 
pastu keluar, then masuk balik, beli yang perlu sahaja!*

*Bergambar trend terbaru, lidah terjelir.. yakss.. 
jangan buat time terima scroll konvo sudah!!*

* Zul: Malam ni ada rehearsal, thesis kena cari tajuk lain, 
tanaman-tanaman tak siram lagi.. bla bla..*
*Aku: Ok pause berfikir jap.. kita makan dulu..!!!!*

*Chocolate Muffin*

*Orange juice & Coke*

*Mashed potatoes, rice, black pepper chicken, pasta*

*Pasta ni sangat best!!!!!*

*Ayam pun sangat banyak dan best. Kenyang semuanya!!*

Balik kolej dengan semua nak kejar tandas sebab nak terkecing!!! Apakah?? Sejuk sangat kot sebab hujan still tak berhenti..

9 comments:

  1. sedapnya makanan..terliur plaks...kihkih

    ReplyDelete
  2. wah artis.. nak sign :P

    kenny roggers kah itu.. yummy sedapnya.. huhuh.. anda buat saya lapar dimalam hari ni.. XD

    ReplyDelete
  3. hehehe ingt kan artis mana la tadi...btw nak sign :)

    ReplyDelete
  4. @CintaZulaikha kalau teliur pergi la kenny rogers!! hahaah.. pasta sedap!

    ReplyDelete
  5. ioi mall puchong ke...

    aku pun lepak situ laa hari jumaat tue

    ReplyDelete