Thursday, 17 March 2011

Tak ada tajuk tapi ada post

Baru balik dari library yg sekangkang kera itu. *library kolej opkos kecik ja, kalau besar gedabak nanti satu UPM mai study kt library kolej aku* Walaupun hanya sekangkang kera tapi ada air cond weh. Kerusi, meja, bantal, kain selimut pun ada. In case kalau ada orang fengsan bleh tidurkan dia dalam tu.

Seperti biasa, duk di library, ada yang study, *yang kacau orang study pon ada* ,ada yang wat tutorial, ada yang wat final year project (FYP) *aku*, ada yang berblog *aku*, ada yang buat assignment, ada yang buat presentation slide, ada yang bertweet *aku*, ada yang buat discussion dan lain-lain lagi *kalau nak tahu semua, mai tengok sendiri ar*.

*Dalam hati yang suci* "Malas dah aku melayan diorang bertweet. Biaq pi la diorang duk tweet sesama diorang. Nanti kalau aku kacau potong stim plak" *Ayat pasrah sebab tak hade orang layan tweet pon, yang layan pon reply macam tak nak layan.*. Tiba-tiba dah siap buat FYP. Saja laung kuat-kuat depan kengkawan, nak suruh diorang jeles. *Padahal tak siap semua lagi yang bahagian kena proof theorem tu.*

So, apa yang aku nak cakap sebenarnya?? Aku just nak cakap besok hari Jumaat :) Plan baek punyer akan diadakan pada hari Sabtu di lokasi yang berhampiran. Dekat-dekat sini ja!!

dua-dua menatang ni ngok ngek dan bengong!!!

3 comments:

  1. hahhahhhah sguh stupid gambo tuh..

    ReplyDelete
  2. i cant see Friday yet..but i can feel it just around the corner..dan..

    mari tengok merong mahawangsaaaa...
    sila sebut dengan 'e' pepet okeh...

    ReplyDelete
  3. hehe..sgt suke ari jumaat.. :D sbb esok hari sbtu..haha

    ReplyDelete