Friday, 25 March 2011

Post yang mengada-ngada dan mengarut sahaja.

Kepala aku sudah pening, taip final year project sampai nak termuntah ikan keli *tadi lunch makan nasi lauk ikan keli*. Meja study bilik aku tu nampak macam 50 orang yang study kat situ. Buku dari hujung meja, sampai hujung meja satu lagi. Bilik aku ada dua biji meja. -_-" a.k.a takde rumet. Kalau aku ada rumet serius hari-hari aku tendang dia sebab tension mengadap subjek-subjek kegemaran aku nih.

Antara benda-benda yang menghiasi meja dan juga menyelerakkan meja adalah:

  1. Laptop
  2. extension socket *yang ada dua je plug*
  3. mesin pengurut *jangan main-main bilik aku ada benda nih ok*
  4. trofi *anugerah bintang paling popular 2016*
  5. balang kaca yang ada bunga plastik *ada orang bagi*
  6. tupperware-tupperware *rembat akak aku nyer!*
  7. segala kertas-kertas projek final year.
  8. kertas conteng-conteng *ada gambar rimau, singa, orang monyet segala.*
  9. kertas nota *suci murni*
  10. gelas, cawan, pinggang mangkok, periuk belanga, tong gas,
  11. buku meeting
  12. fail
  13. pensil box
  14. henfon
  15. mouse
  16. anak kunci
  17. syiling yang duk dalam bekas *kegunaan untuk basuh kain guna mesin*
  18. paku pakis tekan
  19. bob kuman 
  20. majalah yang tak berfaedah
  21. beg gucci *yang tak ori*
  22. balang air yang sebesar anak gajah
  23. kereta Myvi
  24. Gitar   *dalam bentuk keychain*
  25. Jam tangan yang rega RM15 hengget *dah mati weh, tak dak bateri barangkali*
  26. Hang pa isi sendiri la plak..


OK, Bye nak pi isi perut. Nak top up ikan keli lain plak.! Yang tadi dah lepas lam kolam.

p/s: saya perlukan meja study satu lagi.

14 comments:

  1. pe kate gune meja makan...heheh..kalo nk bes..yg lpan org tuh...hahax...


    p/s:*pena buat mse kck2 dulu...agaga

    ReplyDelete
  2. aikkk org bagi bunga plastik ja? tak lomantik nya hehehe

    ReplyDelete
  3. hha..mmg ngada2 je..hehe..btw, sama la muntah mkn ikan keli. senasib..what a coincident

    ReplyDelete
  4. banyaknyee bende atas meja.....gerenti meja besar nie..hehe

    ReplyDelete
  5. terasa mengada2 plak bila time baca nih...hahhaha

    ReplyDelete
  6. @little cart00n of koz... xperlu nak angkut air banyak2 kali..

    ReplyDelete
  7. @CintaZulaikha hahaah... of koz kaannn.. perkara tu wajib..

    ReplyDelete