Tuesday, 22 March 2011

(#Sangat Wow) Nampak tak tangan aku yang cantek giler nih.

Korang ada tangan?? Korang wat apa ngan tangan yang korang ada?? Makan? Angkat barang, menampar orang, mencurik motorsikal (PART 1), (PART 2), memasak, menaip sms, menulis, menari-nari cam orang gila, membasuh baju, berak, pinggang mangkok, tupperware segala, menggosok gigi, menggaru dan lain-lain lagi. *gila ke nak tulis semua?* 

Woi, ada lagi la benda-benda unik yang korang boleh buat kat tangan korang kalau korang ni ada banyak masa sampai tak tahu nak buat apa tiap-tiap hari. Aku ada suggestion korang buat macam gambar-gambar kat bawah ni. Mereka hanya menggunakan beberapa batang tangan. Beberapa? bercakap macamlah ada 10 batang tangan.




















15 comments:

  1. kou ni mmg dah takde kerja ha3...

    ReplyDelete
  2. huyyooo..
    hg tau dk aku dok nganga sampai abeh gambaq (punya la nak bagitau teruja)..
    mujuq gambaq abeh..kalo x abeh mmng aku nganga sampai bila2

    ReplyDelete
  3. kreatip giler..
    sape kah orang disebalik jari itu???

    ReplyDelete
  4. @mykhalis ketif kan.. hahaa... mengecat bagai segala tu..

    ReplyDelete
  5. @diana tak tao.yg pnting bkn saya pun. haha

    ReplyDelete
  6. @kaizen smrt dan hebat giler.. camner la dia boleh terpikir nk wat camtu kan..

    ReplyDelete