Saturday, 5 March 2011

Ini bukan entri pasal Dato' Siti jadi pengetua AF9.!



Krem punggung aku sebab duk atas kerusi sangat lama.
Bukan kerusi kat dewan ataupun kat kuliah, tapi kat meja study.
Tapi bukan study pun, tapi ngadap laptop tengok series.
Argh... Dah addicted sangat ngan series ni. Best!
Sekarang dah episod 13. The Vampires Diaries.
Citer ni lagi serius dari citer Korea.
But I love both of them. 


Tak sabar mau tengok episod seterusnya.
Malam tadi aku tidur dua jam je.
Lepas subuh baru tidur, lepas tu pkol 8 pagi dah bangun.
Kena dera ngan kengkawan, kena pergi beli 25 nasi lemak.
Zul la ni yang suruh aku teman dia pergi beli.
Naik je motor, sakit giler punggung aku.
* Ape ni citer pasal punggung lak?? Heyy!!! *


OK, nak gi tengok I'm number 4 plak.
Bye ~


With Luv, Que *wekkkkk*


p/s::betul tak tajuk entri aku kali ni????

15 comments:

  1. tajuk ke laut derrr....
    tertipu tipah ni..

    anyway, HP kita sama :D
    nak series Vampire Diaries gak leh?

    ReplyDelete
  2. life student sgt best...winduuuu

    ReplyDelete
  3. haha baru nak tgk ke i am number 4.. aku ingatkan minggu lepas lgi kou dah tgk..

    aku layan gak vampire diaries dulu..
    tapi disebb kan citer die serius sgt.. ha3.. aku stop kat episod 18 kot.. mls nak donload..

    ReplyDelete
  4. Vampire memang best kan :p sekarang baru hbs episod 16..wuwuw

    ReplyDelete
  5. nak tgk i am number 4 jugaks....!!

    ReplyDelete
  6. hahhaa...aku pon suke cerita tu!! tapi cerita twilight aku mmg tak boleh msuk...huhu...skrg season2 dah episode 16 kot

    ReplyDelete
  7. DaHLia:: henpon ni dah takde... dh tradein

    ReplyDelete
  8. CintaZulaikha:: hahaha.. rindu ke?

    ReplyDelete
  9. Qamarul :: aku ada full.. nak??

    ReplyDelete
  10. En Hazwan & Cik Syazz:: haha.. best gilerrrrr!!!

    ReplyDelete
  11. man yusoef :: haha.. aku pun xtgk twilight!!

    ReplyDelete
  12. makin banyak cte vampire sekarang ni.. huu

    ReplyDelete
  13. hehe..25 bungkus?? ade kenduri ke..huhu

    ReplyDelete